دسته بندی ها

28 سپتامبر 2023

با دویست و چهل و چهارمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (244) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک مرد ثروتمند میباشد که از پیشوای مذهبی که می‌تواند بدون استفاده از چشمانش ببیند با خبر می‌شود و سپس تصمیم می‌گیرد تا در این کار مهارت پیدا کند و در قمار تقلب کند…


01


درباره

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر یک فیلم کوتاه، ماجراجویی، کمدی و درام محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و انگلستان به کارگردانی Wes Anderson میباشد که توسط سه کمپانی‌ American Empirical Pictures و Netflix Studios و Netflix تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز وس اندرسون به نگارش درآورده و ستارگانی همچون بندیکت کامبربچ، رالف فاینز، روپرت فرند، بن کینگزلی، ریچارد آیوادی و دو پتل در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر اولین بار در تاریخ 1 سپتامبر سال 2023 میلادی در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز Venice Film Festival در کشور ایتالیا به نمایش درآمد سپس در 20 سپتامبر همان یال در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد.

این فیلم در نهایت در 27 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، سوئد، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر را آدام باکنر، آلیس داوسون، جرمی داوسون، جان پیت، اکتاویا پیسل و استیون رالز به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از بارنی پیلینگ و اندرو وایزبلوم می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز رابرت دی. یومن برایانت انجام شده است؛ فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر براساس مجموعه داستان‌هایی کوتاه به نام داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و شش داستان دیگر The Wonderful Story of Henry Sugar and Six More نوشته رولد دال در سال 1977 میلادی، ساخته شده است.

داستان شگفت انگیز هنری شوگر دومین اقتباس از اثری نوشته رولد دال به کارگردانی وس اندرسون پس از انیمیشن آقای فاکس شگفت انگیز Fantastic Mr Fox در سال 2009 میلادی، محسوب می‌شود؛ این فیلم به سه فصل تقسیم شده‌ که هنری شوگر به عنوان یک رشته ارتباطی در هر فصل حضور دارد.

در این فیلم بندیکت کامبربچ در نقش شخصیت اصلی حضور دارد؛ فیلم داستان شگفت انگیز هنری شوگر اولین فیلم از سری فیلم‌های کوتاه چهار قسمتی محسوب می‌شود که از داستان‌های کوتاه رولد دال اقتباس شده است.


                           برای دانلود فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم دربره فرزندان بزرگترین ماموران مخفی جهان میباشد که بطور ناخواسته به یک بازی‌ساز قدرتمند کمک می‌کنند تا یک ویروس رایانه‌ای را که امکان کنترل تمام فناوری‌ها را به او می‌دهد، آزاد کند. حال این بچه‌ها وارد عمل شده تا والدین خود و همچنین جهان را از خطر نابودی نجات دهند اما…


02


درباره

فیلم بچه های جاسوس: آرماگدون، یک فیلم اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و علمی‌تخیلی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) میباشد که توسط سه کمپانی Double R Productions (II) و Netflix Studios و Pipeline Studios تولید شده است.

فیلمنامه این فیلم را نیز ریسر رودریگز و رابرت رودریگز به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون جینا رودریگز، زاخاری لوی، رابرت رودریگز، بیلی مگنوسن، دی جی. کوترونا، اورلی کارگانیل، کانر استرسون، فابیولا آندوجار، نیل کودینسکی، سم فرانیچ، لئو فرانیچ، برودی استورز، هیث یانگ، رت پیکاراتزی، نیکلاس جیمز اورتیز، الیسکا واسکز، جف تاد، بام روبنشتاین و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم بچه های جاسوس: آرماگدون اولین بار در تاریخ 22 سپنامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم بچه های جاسوس: آرماگدون را الیزابت آولان، گری باربر، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، دون گرنجر، ماری مک اینتاش، پیتر اویلاتاگر، بن اورمند، تام پروپر، ریسر رودریگز و رابرت رودریگز به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثزی از جان دبنی می‌باشد و کارگردانی هنری آن نیز توسط پل آلیکس، راوی بانسال و چیس کارتر انجام شده است؛ فیلم بچه های جاسوس: آرماگدون یک راه‌اندازی مجدد برای فرانچایز اصلی بچه‌های جاسوس محسوب می‌شود.


              برای دانلود فیلم Spy Kids: Armageddon 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره روزنامه‌نگاری به نام ماریسا بنینگز میباشد که پس از قتل پسرش، با همسر باردار او متحد شده تا مسئولین مرگ پسرش را به دست عدالت بسپارند. اما آن‌ها به زودی با دنیایی از مواد مخدر و فساد روبرو می‌شوند و…


03


درباره

فیلم مادر خوب، یک فیلم جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی مایلز جوریس-پیرافیت (Miles Joris-Peyrafitte) میباشد که توسط سه کمپانی SSS Entertainment و Artemis و Priority Pictures تولید شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز مدیسون هریسون و مایلز جوریس-پیرافیت به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون هیلاری سوانک، اولیویا کوک، جک رینور، هاپر پن، نورم لوئیس، کارن آلدریج، رابرت لوفتوس، دیلون، فرانک آلفانو، کلیف ویر، کیتی لین جانسون، میکایلا شفر، لوران رژتو، امیلی لاتزکو، لیز کامرون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم مادر خوب اولین بار در تاریخ 1 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Vertical Entertainment در سینماهای آمریکا، انگلستان و استرالیا و توسط کمپانی Global Film در سینماهای کشور روسیه اکران شد سپس توسط کمپانی The Syndicate (III) در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی، روسیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم مادر خوب را لوک دنیلز، لیزی فریدمن، ریچارد گلدبرگ، پیتر جارووی، کارن لادر، گرگ لیتل، سینا اوبرمن، درک روبین، شان سنگانی، برنت استیفل، هیلاری سوانک، اما تیلینگر کاسکوف و پیتر وینتر به صورت مشترک برعهده داشته، کارگردانی هنری آن کاری از جسی رودریگز می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط شارلوت هورنسبی انجام شده است.


                          برای دانلود فیلم The Good Mother 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این سریال که پیشینه ای را روایت می‌کند که چگونه در دهه 1970 میلادی، وینستون اسکات جوان مدیریت شعبه نیویورک هتل‌های زنجیره‌ای کانتیننتال را به عهده گرفت. کانتیننتال زنجیره‌ای از هتل‌ها در سراسر جهان است که پناهگاهی امن و بی‌طرف برای قاتلان قانونی محسوب می‌شود و…


04


درباره

سریال کانتیننتال: از جهان جان ویک که با عنوان (The Continental) نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه اکشن، جنایی، هیجان انگیز، درام و ماجراجویی محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک آلبرت هیوز و کارلوت برندستروم (Albert Hughes و Charlotte Brändström) میباشد که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی Thunder Road Pictures و Lionsgate Television تولید شد.

فیلمنامه این سریال را نیز گرگ کولیج، کرک وارد و شاون سیمونز براساس مجموعه جان ویک اثر دریک کولستاد، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون کولین وودل، مل گیبسون، جسیکا آلین، میشل پرادا، بن رابسون، پیتر گرین، کتی مک‌گراث، ری مک‌کینون، هوبرت پویت دو ژور، آدام شاپیرو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سریال کانتیننتال: از جهان جان ویک اولین بار در تاریخ 22 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم پیکاک Peacock در کشور آمریکا و توسط سرویس استریم آمازون پرایم Amazon Prime Video نیز در سطح بین‌المللی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی مجموعه کانتیننتال: از جهان جان ویک را ریحان ایوانیک، دیو بوگوسیان ،گرگ کولیج، آلبرت هیوز، سوزان هورویتز آرنسونف ایلدیکو کمنی، فلیسیان کرشتس، ویلیام کلاگ، درک کولستاد، کن کریستنسن، لیزا لاوراتو و اریکا لی به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از ران روزن، آرمن گاسپاریان و استیون لانگ می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط پل اولویک روکست و پیتر دمینگ انجام شده است.


                        برای دانلود سریال The Continental: From the World of John Wick به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (244)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (244) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته