دسته بندی ها

11 می 2023

با دویست و سی و یکمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (231) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان :داستان این فیلم درباره زنی جوان بنام بث میباشد که خسته از پس از سفری جاده ای به ملاقات خواهر بزرگترش الی می‌رود که سه کودک خود را به تنهایی در آپارتمانی کوچک در لس آنجلس بزرگ می‌کند. ملاقات مجدد خواهران با کشف کتابی اسرارآمیز در اعماق ساختمان الی شروع می‌شود که باعث ظهور شیاطین گوشت‌خوار شده و با مواجهه با کابوس‌آمیزترین شرایط قابل تصور مادری، بث وارد نبردی اولیه برای بقا می‌شود و …


01


درباره

مرده شیطانی یا مرده شریر یکی از معروف‌ترین فرنچایزهای فیلم ترسناک جهان است که سم ریمی (Sam Raimi) کارگردان معروف جهان برای بار اول در سال 1981 آن را ساخت. داستان این آثار حول محور کتاب رستاخیز مردگان یا نکرونومیکون اکس مورتیس (Necronomicon Ex Mortis)، کتابی با متنی کهن و به زبان سومری، می‌گردد که گروهی در کلبه جنگلی محتوای آن را از طریق ضبط صوتی می‌شنوند و ویرانی به بار می‌آورند. مرده شیطانی در ایران با نام کلبه وحشت نیز شناخته می‌شود و شامل پنج فیلم سینمایی است.

پس از اینکه سم ریمی کارگردانی سه قسمت اول و فده آلوارز (Fede Álvarez) کارگردانی قسمت چهارم این سری فیلم را برعهده گرفت، اکنون شاهد این هستیم که پنجمین قسمت مرده شیطانی به دست لی کرونین (Lee Cronin) نویسندگی و کارگردانی خواهد شد. از آنجایی که قسمت چهارم این فیلم در سال 2013 منتشر شده، فیلم سینمایی Evil Dead Rise 2023 دنباله‌ای بر قسمت چهارم است. در این مقاله پلازا با معرفی جدیدترین فیلم فرنچایز مرده شیطانی همراه شما هستیم‌.


                         برای دانلود فیلم Evil Dead Rise 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم درباره گروهبان نیروهای ویژه ایالات متحده آمریکا به نام جان کینلی میباشد که در بیرون میدان نبرد دارای شخصیتی آرام و دوستانه است اما در زمان مورد نیاز می‌تواند به سربازی بی‌رحم و خشن مبدل شود. او در جریان یکی از ماموریت‌های سری خود با مترجمی از کشور افغانستان به نام احمد همراه می‌شود. با این حال ماموریت برخلاف انتظارات پیش رفته و جان به شدت مجروح می‌شود اما…


02


درباره

یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی تولید شده در هالیوود است. این فیلم جنایی، اکشن و مهیج که قرار است در یکم اردیبهشت 1402 (21 آوریل 2023) بر روی پرده سینماها برود، پیش از پخش بر روی آمازون پرایم، یک اکران خصوصی در آمریکا خواهد داشت. اما دلیل اینکه این فیلم نسبت به دیگر فیلم‌های این ژانر پر سر و صداتر بوده، حضور عوامل سازنده و بازیگران شاخص در این اثر می‌باشد. البته این فیلم به عقیده بسیاری از منتقدان، داستان تازه‌ای درباره اتفاقات پیرامونی جنگ را به تصویر می‌کشد که تا به امروز در فیلم دیگری دیده نشده است.

تولید فیلم پیمان از سال 2021 استارت خورد و کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم یعنی گای ریچی مشخص شد. زمانی که گای ریچی به عنوان سازنده این فیلم معرفی گردید، مشخص بود صحبت از یک پروژه بزرگ در میان است و به همین دلیل احتمال می‌رفت یک بازیگر بزرگ هم نقش اصلی را بر عهده بگیرد. در ادامه مراحل پیش تولید، مذاکراتی برای انتخاب بازیگر نقش اصلی فیلم با برخی از بازیگران بزرگ انجام شد اما در نهایت، جیک جیلنهال برای ایفای این نقش انتخاب شد. در ادامه، دیگر بازیگران هم انتخاب شدند و فیلم‌برداری پروژه در شهر آلیکانته اسپانیا آغاز شد. 

داستان اصلی این فیلم، نوشته گای ریچی است و او خودش هم نگارش فیلم‌نامه را بر عهده داشته اما پروسه نگارش را با همکاری ایوان اتکینسون و مارن دیویس انجام داده است. فیلمبرداری فیلم بیگانه توسط آلن استوارت انجام شده و موسیقی متن آن هم توسط کریستوفر بنستید ساخته شده است. 


                      برای دانلود فیلم The Covenant 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک مادر آمریکایی میباشد پس از فوت پدربزرگش وارث امپراتوری مافیای او در ایتالیا می‌شود. حال او به‌ عنوان سرپرست جدید کسب‌وکار خانوادگی، با هدایت مشاور شرکت، به طرز خنده‌داری انتظارات همه را نادیده می‌گیرد و ….


03


درباره

مادر مافیا، مامان مافیا یا مافیا ماما (Mafia Mamma) یک فیلم اکشن، کمدی، جنایی و درام محصول سال 2023 کشورهای انگلستان، ایتالیا و آمریکا به کارگردانی کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke) است که توسط سه کمپانی‌ Cattleya و Cornerstone Films و Edver Films تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز جی. مایکل فلدمن و دبی جوون براساس داستانی از آماندا استرز، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون مونیکا بلوچی، الساندرو برسانلو، ادواردو اسکارپتا، تونی کولت، تامی راجر، تیم دایش، جی ناتل، یونیو جوزف، میچ سلم، کلر پالازو، سوفیا نوموته، مدالنا والکی ویلیامز، دورا رومانو، جولیو کورسو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم مادر مافیا اولین بار در تاریخ 14 آوریل سال 2023 میلادی توسط کمپانی Bleecker Street Media در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس توسط کمپانی Cornerstone Films در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

تهیه‌کنندگی فیلم مادر مافیا را سایمون باکستر، جروم بوث، اندرو بوسول، تونی کولت، کریستل کانن، استیون فرانکل، کریستینا جوبتی، مارک گلدبرگ، مارک گودر، پیتر همپدن، کاترین هاردویک، اندرو کارپن، اوانجلو کیوسیس، سوفی لیپسی، مدالین مقدسیان، نونو مارتینز، نورمن مری، کنت ساندرسون، آندره‌آ اسکارسو، کریستوفر سایمون، آماندا استرز، آلیسون تامپسون، پیتر تاچ، جن ترنر و آلوارو آر والنته به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط پاتریک مورگویا انجام شده است و موسیقی متن آن نیز اثری از الکس هفس می‌باشد.


                        برای دانلود فیلم Mafia Mamma 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این سریال که در زمان آینده و در دنیایی ویران شده رخ میدهد درباره مردان و زنانی میباشد که در یک سیلوی غول پیکر در اعماق زمین مشغول زندگی هستند. این سیلو دارای قوانین خاصی است که به اعتقاد ساکنین آن، برای محافظت از انسان‌ها در برابر دنیای خطرناک، سمی و ویران شده خارج شاخته شده، اما ….


04


درباره

«سیلو» (Silo) از آن سریال‌هایی است که طرفداران ماجرا‌های رازآلود و آخرالزمانی به هیچ وجه نباید آن را از دست بدهند.
فرادید| تا امروز فقط دو قسمت از فصل اول این سریال تازۀ اپل‌تی‌وی پخش شده؛ اما همین دو قسمت برای درگیر کردن مخاطبان و برانگیختن تحسین منتقدان کاملا کافی بوده است. این سریال که از روی یک رمان اقتباس شده، ماجرای مردمی را روایت می‌کند که در دورانی پساآخرالزمانی در یک سیلوی عظیم زیرزمینی زندگی می‌کنند. سیلو دنیایی است که بلافاصله شما را در هزارتوی راز‌های جذاب خودش گرفتار می‌کند.

به گزارش فرادید؛ در قسمت‌های اول و دوم سریال ما با دنبال کردن ماجرای یک زن و شوهر، با این دنیای عجیب زیرزمینی آشنا می‌شویم. ظاهرا تمدن بشری در زمانی بسیار دور کاملا از بین رفته است و تنها چند هزار نفر بر روی کرۀ زمین باقی مانده‌اند؛ این چندهزار نفر در یک ساختمان عظیم زیرزمینی به اسم سیلو زندگی می‌کنند؛ ساختمانی با طبقات بسیار زیاد که همۀ مایحتاج زندگی را در خودش تولید می‌کند.

مردم سیلو تنها از طریق دوربینی که روی سطح زمین قرار گرفته می‌توانند منظرۀ بیرون را تماشا کنند؛ منظره‌ای که کاملا مسموم و مرده و آخرالزمانی به نظر می‌رسد. حاکمان سیلو ادعا می‌کنند که ۱۴۰ سال قبل شورشی اتفاق افتاده که در طی آن، عده‌ای شورشی می‌خواسته‌اند در‌های سیلو را باز کنند؛ اتفاقی که اگر می‌افتاد نسل بشر نابود می‌شد.

ادعای حاکمان این است که شورش شکست خورده، اما شورشی‌ها موفق شده‌اند تمام کتاب‌ها و هر چیزی را که خاطره و یادگاری از گذشته در خودش داشته بسوزانند و از بین ببرند؛ بنابراین سیلو هیچ تاریخی ندارد و هیچ‌کس نمی‌داند که قبل از شورش چه اتفاقی افتاده یا حتی خود سیلو چگونه ساخته شده است.


                         برای دانلود سریال Silo 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (231)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (231) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته