دسته بندی ها

6 آوریل 2023

با دویست و بیست و ششمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (226) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان داستان این فیلم درباره “آدونیس کرید” میباشد که هنوز بر دنیای بوکس تسلط دارد، هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خانوادگی خود پیشرفت می‌کند. ولی زمانی که “دامیان اندرسون” دوست دوران کودکی او و اعجوبه‌ سابق بوکس، پس از گذراندن دوران زندانی اش دوباره ظاهر می‌شود، همه چیز کاملا تغییر کرده و …


01


درباره

بدون هیچ شکی مجموعه فیلم‌های راکی با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه از محبوب‌ترین فیلم‌های اکشن تاریخ تلقی می‌شوند و فیلم کرید ۳ قرار است تغییرات زیادی را در این مجموعه از خودش به یادگار بگذارد. فیلمی که هم اهالی سینما و هم دوست‌داران فیلم‌های مبارزه‌ای به‌شدت به آن علاقه مند هستند و همچنین نخستین فیلم این مجموعه بدون حضور جناب سیلوستر استالونه به‌شمار می‌رود.

مایکل بی. جردن در قسمت سوم فیلم‌های کرید نه‌تنها در نقش آدونیس کرید بازی می‌کند که خودش وظیفه کارگردانی آن را برعهده گرفته و باید ببینیم در این مسیر چه عملکردی خواهد داشت. داستان فیلم Creed III قرار است اتفاقات ۵ سال پس از فیلم کرید ۲ را به‌تصویر بکشد. زمانی‌که دوست قدیمی ادونیس به نام دام اندرسون که یکی از بوکسورهای نامی بوده است، پس از گذراندن دوران محکومیتش، آدونیس را به چالش می‌کشد و شخصیت اصلی داستان نیز برای اثبات خود باید درمقابل دام قرار بگیرد.


                       برای دانلود فیلم 2023 Creed III به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم که براساس رویدادی واقعی روایت شده درباره نبرد حقوقی پرمخاطره برای تضمین حق مالکیت بازی تتریس را در طول جنگ سرد به تصویر می‌کشد و …


02


درباره

داستان تلاش برای به چنگ آوردن لایسنس عرضه‌ی بازی بزرگ تتریس روی کنسول‌های دستی، یکی از قصه‌های مهم پرشماری است که می‌توان از دل صنعت ویدیوگیم بیرون کشید. فیلمنامه‌ی Tetris با تکیه بر اتفاقات حقیقی نوشته شد. البته تیم سازنده چند موقعیت دراماتیک را به این داستان واقعی اضافه کرد. نتیجه اثری از آب درآمده که هم اطلاعات جذابی برای گیمرهای علاقه‌مند به جزئیات صنعت بازی‌های ویدیویی دارد و هم در کل روایت سرگرم‌کننده و جالبی را ارائه می‌دهد.

جان اس. برد که چند سال قبل به‌خاطر فیلم Stan & Ollie مورد تحسین قرار گرفت، با فیلم Tetris ثابت می‌کند که خوب از پس همراه کردن مخاطب با شخصیت‌ها برمی‌آید. چون از ابزارهای گوناگون مثل تصویرسازی‌های غیرمنتظره نیز برای تقویت روایت بهره می‌برد.


                       برای دانلود فیلم Tetris 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم درباره یک مادر تنها به نام “گیل بوکسون” میباشد که به عنوان یک آدمکش قراردادی بسیار مشهور شناخته می‌شود. در این بین او به سختی می‌تواند میان زندگی شخصی و کاری خود تعادل برقرار کند تا اینکه….


03


درباره

قاتل. مادر. تلاش برای زندگی کردن و حتی زنده ماندن درحالی‌که فرد مدام بین این دو نقش جابه‌جا می‌شود، رابطه‌ی عجیبی را بین شخصیت اصلی فیلم Kill Boksoon و دختر او به وجود می‌آورد.

آن‌چه که اثر کره‌ای نام‌برده را از فیلم‌های اکشن بزرگسالانه‌ی دیگر چند سال اخیر جدا می‌کند، نه زن بودن کاراکتر اصلی بلکه مادر بودن او است؛ مخصوصا به این خاطر که بخش زیادی از بار سنگین قرارگرفته روی دوش کاراکتر، به تلاش وی برای جلوگیری از فروپاشی زندگی دخترش گره می‌خورد. داستان وقتی بیشتر توجه را جلب می‌کند که دروغ‌گویی دختر به مادر را هم نشان می‌دهد. فقط قاتل بودن باعث نمی‌شود که یک نفر در این دنیا مجبور به پنهان‌کاری باشد.

البته که درام تنها عنصر تعریف‌کننده‌ی داستان‌گویی فیلم Kill Boksoon نیست. چند سکانس پرهیجان خشن و خون‌آلود هم انتظارتان را می‌کشند.


                      برای دانلود فیلم Kill Boksoon 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم در دنیای بین المللی موسیقی کلاسیک جریان دارد و تمرکز فیلم بر “لیدیا تار” اولین رهبر زن ارکستر بزرگ آلمانی است و …


04


درباره

یکی از بهترین فیلم های کیت بلانشت رسیدیم که حسابی در سال ۲۰۲۲ سروصدا کرده بود. لیدیا تار رهبر ارکستر و آهنگساز سرشناس، اولین مدیر اصلی زن موسیقی فیلارمونیک برلین، به موفقیت‌هایی شگفت‌انگیزی در حرفه خود رسیده که حتی کمتر کسی می‌تواند آرزوی آن را داشته باشد؛ او حالا در رأس بازی خود قرار دارد. او به‌عنوان رهبر ارکستر، نه‌تنها آن را هدایت می‌کند، بلکه همه چیز را تحت کنترل خود می‌گیرد.

این هنرمند پرشور و ماهر به‌عنوان یک پیشرو، در صنعت موسیقی کلاسیک که تحت سلطه مردان قرار دارد، پیشتاز است. علاوه‌براین، لیدیا در تلاش است تا رمان زندگینامه خود را منتشر کند؛ آن هم با وجود درگیری‌های خانوادگی و کاری. او همچنین می‌خواهد یکی از مهم‌ترین چالش‌های خود را انجام دهد؛ آن هم اجرای زنده‌ی سمفونی شماره ۵ گوستاو مالر.


                    برای دانلود فیلم Tar 2022 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (226)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (226) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x