دسته بندی ها

30 مارس 2023

با دویست و بیست و پنجمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (225) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان :داستان این فیلم درباره پنج نوجوان میباشد که در خیابان زندگی می‌کنند و هیچ رابطه ای با خانواده‌ی خود ندارند. این پنج نفر که توسط جامعه طرد شده‌اند با بستن عهدی قدرتمند تصمیم می‌گیرند دنیایی با قوانین خودشان خلق کنند و پادشاه جهان خود باشند و …


01


درباره

فیلم پادشاهان جهان محصول سال 2022 کشورهای کلمبیا، فرانسه، مکزیک، نروژ به کارگردانی لائورا مورا اورتگا و نویسندگی داستان و فیلمنامه ماریا کامیلا آریاس، این فیلم سینمایی برای اولین بار در تاریخ 21 سپتامبر 2022 در هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین به اکران عمومی رسید، پیش از اکران در این جشنواره فیلم پادشاهان جهان نیز در جشنواره تورنتو به نمایش درآمده بود و توانست با فیلمنامه خوب بود مورد تحسین منتقدین نیز قرار گیرد. این فیلم اکران اولیه جهانی خود را در کشور کلمبیا آغاز نمود و با توجه به عدم استقبال از فیلم در هفته های ابتدایی، به دلیل کمتر از حد انتظا بودن تماشاگران اکران کلمبیا نیمه تمام ماند.


                       برای دانلود فیلم The Kings of the World 2022 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان :داستان این فیلم درباره یک دختر دوازده ساله روان‌پریش میباشد که در شهر کوچکی در نبراسکا، تمام کودکان شهر را به خدمت می‌گیرد و دست به جنایتی خونین می‌زند. او تمام بزرگسالان فاسد و هر فرد دیگری که با او مخالفت کند را به قتل میرساند. در این بین یک دانش‌آموز دبیرستانی باهوش که با او همراهی نمی‌کند، تنها امید شهر برای بقا است و …


02


درباره

فیلم سینمایی کودکان ذرت یا بچه های ذرت (Children of the Corn) یک فیلم ترسناک، رازآلود، درام و هیجان انگیز محصول سال 2020 کشور آمریکا به کارگردانی کرت ویمر (Kurt Wimmer) است که توسط سه کمپانی ANVL Entertainment و Angel Oak Films و Cinemation Studios تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز کرت ویمر به نگارش درآورده و هنرمندانی چون النا کامپوریس، کیت مویر، کالان مولوی، بروس اسپنس، سباستین آلانیس آلوارز، آلیلا براون، کانر برک، ایزاک برک، میراندا کش، تری دنیلز، لوک دین، مایک دانکن، اندرو اس. گیلبرت، رافرتی گریرسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین این فیلم که با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 23 اکتبر سال 2020 میلادی به صورت محدود در کشور آمریکا اکران شد سپس در 3 مارس سال 2023 توسط کمپانی RLJE Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد.

این فیلم در نهایت در 21 مارس توسط سرویس ویدئویی Shudder در آمریکا، انگلستان، سوئد، ایتالیا، استرالیا، دانمارک، استونی، بلژیک، هلند، روسیه، برزیل، تایوان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ فیلم کودکان ذرت تاکنون با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شده است.

این فیلم برای بازی خوب بازیگران، چهره‌پردازی‌ها، نحوه کارگردانی، شخصیت‌پردازی‌ها، سکانس‌های مهیج، نحوه فیلمبرداری، جنبه‌های فنی، فضاسازی‌ها، خط داستانی، موسیقی متن، طراحی لباس، جلوه‌های ویژه و همچنین طراحی پوستر تحسین شد اما در مقابل برای خشونت زیاد و همچنین فیلمنامه مورد انتقاد قرار گرفت؛ تهیه‌کنندگی فیلم کودکان ذرت را جان بالدکی، داگ بری، جاستین بگناد، متیو بونزون، دونالد پی بورچرز، پاسکال بورنو، پم کولیس، لوکاس فاستر، جان فراگومنی، آندره گینس، شان هارنر، برایان لارودا، کری ناکاموتو، مایکل سولینجر، تیاره توماشفسکی و کرت ویمر به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط اندرو رولندز انجام شده و موسیقی متن آن نیز اثری از تیم کنت و جیکوب شی می‌باشد؛ فیلم کودکان ذرت نسخه بازسازی شده فیلمی به همین نام محصول سال 1984 کشور آمریکا محسوب می‌شود.


                      برای دانلود فیلم Children of the Corn 2020 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک هنرمند به نام “جولی هارت” میباشد که به همراه مادر پیرش به خانه خانوادگی خود سفر میکنند. خانه‌ای بزرگ که اکنون به هتلی پر از اسرار و عجایب تبدیل شده است. حالا جولی و مادرش باید با اسرار مدفون در این خانه مرموز روبرو شده و …


03


درباره

سینمای گاتیک به‌شدت از معماری قدرت می‌گیرد. شاید به شکلی شبیه با آن‌چه بیشتر در برخی از تئاترهای عظیم می‌توان دید، جزئيات طراحی صحنه در این نوع از فیلم‌ها نقش پررنگ و فعالی در روایت داستان دارد.

قصه‌ی فیلم The Eternal Daughter در یک عمارت قدیمی روایت می‌شود؛ در هتلی که حضور در اتاق‌ها و نفس کشیدن عطر قدیمی دیوارهای آن، توانایی زنده کردن گذشته در ذهن شخصیت‌های اصلی را دارد. البته که گذشته فقط شامل خاطرات خوب نیست. چرا که غم‌ها و وحشت‌های زیادی را نیز در خود جا می‌دهد.

دیوارهای چنین ساختمانی به خودی خود گویا از قدرت خفه کردن انسان برخوردار هستند. وقتی فیلم‌ساز از این طراحی صحنه‌ی مناسب با قاب‌بندی‌های دلهره‌آور و بعضا نامرسوم دوربین بهره می‌برد، گرفتاری شخصیت‌ها به چشم می‌آید و دلهره در فیلم تزریق می‌شود.

جوانا هاگ که تا امروز در رویدادهای سینمایی زیادی همچون جشنواره برلین مورد توجه قرار گرفته، برای فیلم The Eternal Daughter دوباره با تیلدا سوئینتن همکاری کرد. سوئینتن که اثبات کرده است از پس نقش‌آفرینی‌های عجیب زیادی برمی‌آید، در اثر نام‌برده هم نقش مادر و هم نقش دختر را بازی می‌کند. هر دو آن‌ها در عمارت با سایه‌ها و اصوات نامطلوب دست‌وپنجه نرم می‌کنند. کارگردان در بخش‌های مختلف اثر از مخاطب می‌خواهد که همراه‌با آن‌ها به‌دنبال کشف دلیل واقعی شکل‌گیری این تجربه‌ی دلهره‌آور باشد.


                      برای دانلود فیلم The Eternal Daughter 2022 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان : داستان این سریال درباره بحران میانسالی مردی به نام “ویلیام” میباشد که در یک دانشگاه خیالی در پنسیلوانیا روایت می‌شود و …


04


درباره

سریال هنک خوش شانس یا لاکی هنک (Lucky Hank) یک مجموعه کمدی و درام محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک دانیل آتیاس، جود ونگ و پیتر فارلی (Daniel Attias و Jude Weng و Peter Farrelly) است که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط دو کمپانی Gran Via و TriStar Television تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این سریال را نیز پل لیبرشتاین و هارون زلمن براساس رمانی به نام مرد روراست Straight Man نوشته ریچارد روسو در سال 1997، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون باب ادنکیرک، جکی گان، جکسون کلی، شانون دی ویدو، میری انوس، هیلی سیلز، اولیویا اسکات ولش، کریس گتهارد، آرتور کنگ، رومن کینزلا، کارولین آدایر، کریس دیامانتوپولوس، لیلا فیتزجرالد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال هنک خوش شانس اولین بار از تاریخ 19 مارس سال 2023 میلادی از شبکه American Movie Classics (AMC) در کشور آمریکا پخش خواهد شد سپس توسط سرویس استریم +AMC در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، هلند، اتریش، فنلاند، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

تهیه‌کنندگی مجموعه هنک خوش شانس را دیوید مگی، شاون ویلیامسون، پیتر فارلی، پل لیبرشتاین، باب ادنکیرک، نائومی ادنکیرک، مارک پروویسیرو، ریچارد روسو و هارون زلمن به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین آن کاری از ریچارد شوادل و جاستین لی می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مارک چاو انجام شده است.


                    برای دانلود سریال Lucky Hank 2023 به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (225)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (225) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x