دسته بندی ها

24 مارس 2023

با دویست و بیست و چهارمین قسمت از مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته (224) DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید.


پیشنهاد فیلم آخر هفته


خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره یک کارمند دولتی میباشد که شغل سختی دارد و به تنهایی زندگی می کند. وی پس از یک آزمایش پزشکی متوجه می شود که زمان زیادی برایش باقی نمانده و تلاش می کند در این مدت کوتاه معنایی حتی اندک برای زندگی پیدا کند و …


01


درباره

فیلم زندگی یا Living یک فیلم درام بریتانیایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی الیور هرمانوس است که بر اساس فیلمنامه کازوئو ایشی گورو ساخته شده است. این فیلم بازسازی فیلم ژاپنی ایکیرو محصول ۱۹۵۲ به کارگردانی آکیرا کوروساوا است که خود این فیلم مشهور به نوبه خود از رمان روسی مرگ ایوان ایلیچ اثر لئو تولستوی در سال ۱۸۸۶ الهام گرفته شده است.

داستان این فیلم در سال ۱۹۵۳ لندن می‌گذرد و نقش اصلی آن یک کارمند در بخش فواید عمومی شهرستان (با بازی بیل نای) را در حال مواجهه با یک بیماری کشنده به تصویر کشیده می‌شود.

اولین نمایش جهانی Living در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۲ در ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ بود. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و بازی نیگی مورد تحسین خاصی قرار گرفت و در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار نامزد بهترین بازیگر مرد (نای) و بهترین فیلمنامه اقتباسی شد.

تشخیص داده می‌شود که رادنی ویلیامز، یک کارمند ارشد شورای شهرستان لندن در سال ۱۹۵۳ لندن، بیماری سرطان علاج‌ناپذیر دارد. او از گفتن این موضوع به پسرش مایکل و عروسش، فیونا، خودداری می‌کند، در عوض تصمیم می گیرد نیمی از پس انداز زندگی خود را برداشت کند، مقدار مرگبار داروی خواب بخرد و در یک شهر تفریحی ساحلی دست به خودکشی بزند …


                       برای دانلود فیلم Living 2022 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان داستان این فیلم براساس داستان واقعی قاتل زنجیره ای بوستون میباشد که قربانیانش زنان بودند. لورتا مکلافلن اولین خبرنگاری بود که رابطه قتل ها به یکدیگر را کشف و خبر آدمکش بوستون را منتشر کرد. او با همکاری دوستش جین کول که همکارش نیز بود با وجود تبعیض هایی که در اوایل دهه 1960 علیه زنان وجود داشت، درباره بدنام ترین قاتل سریالی شهر گزارش تهیه کرد.


02


درباره

فیلم سینمایی آدمکش بوستون (Boston Strangler) یک فیلم جنایی، درام، تاریخی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی مت راسکین (Matt Ruskin) است که توسط سه کمپانی‌ 20th Century Studios و Langley Park Productions و LuckyChap Entertainment تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز مت راسکین به نگارش درآورده و ستارگانی همچون کایرا نایتلی، کری کون، کریس کوپر، الساندرو نیولا، روری کاکرین، دیوید دستمالچیان، پیتر گرتی، رابرت جان برک، رایان وینکلز، مورگان اسپکتور، مایکل مالوستی، آرورا مک‌لافلین، لیام اندرسون، آنتونیو ایکس ولپیچلی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم آدمکش بوستون که براساس داستانی واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی Warner Bros در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس توسط سرویس استریم هولو Hulu و دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، روسیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

تهیه‌کنندگی فیلم آدمکش بوستون را تام آکرلی، ژانل کاناسترا، مایکل فوترل، جوزی مک نامارا، مایکل ای. پرای، سام روستون، ریدلی اسکات و کوین والش به صورت مشترک برعهده داشته، فیلمبرداری آن توسط بن کوچینز انجام شده و موسیقی متن آن نیز اثری از پل لئونارد مورگان می‌باشد؛ در فیلم جانی بوستون، در اوایل دهه 1960 میلادی، گزارشگری به نام لورتا مک‌لافلین و همکارش ژان کول، شجاعانه زندگی خود را به خطر انداختند تا راز قاتلی بدنام معروف به آدمکش بوستون را آشکار کنند.

اهداف و قربانی‌های این قاتل سریالی همگی زنان بودند؛ او نه تنها زنان را به قتل می‌رساند بلکه آن‌ها را فریب داده و وارد خانه‌هایشان می‌شد؛ او پس از اینکه قربانیانش را مورد آزار جنسی قرار می‌داد، با استفاده از روش همیشگی خود یعنی خفه کردن با جوراب، آن‌ها را به قتل می‌رساند.


                      برای دانلود فیلم Boston Strangler 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان : داستان این فیلم درباره زن جوانی میباشد که پس از ناپدید شدن مادرش با استفاده از ابزارهایی که به صورت آنلاین در دسترسش است، سعی می کند او را از خانه پیدا کند و …


03


درباره

فیلم گمشده یا میسینگ (Missing) یک فیلم هیجان انگیز، معمایی و درام محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی مشترک نیکلاس دی. جانسون و ویل مریک (Nicholas D. Johnson و Will Merrick) است که توسط سه کمپانی‌ Stage 6 Films تولید و منتشر شد.

فیلمنامه این فیلم را نیز سو اوهانیان، آنیش چگانتی، نیکلاس دی. جانسون و ویل مریک به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون تیم گریفین، ایوا زاریا لی، نیا لانگ، کیمبرلی چنگ، استورم رید، کن لیونگ، امی لندکر، مگان سوری، لیزا یامادا، شرار علی-اسپیکز، جمیل شیوجی، مایکل سگویا، دنیل هنی، خواکیم دی آلمیدا، لورن بی. موزلی، ریک چمبرز، تریسی ویلار، ویویانا سالیناس، جان کارلوس گومز اورتگا، برایانا مک لین، مونیکا باتناگار، روی آبرامسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم گمشده که با بودجه 7 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 20 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Stage 6 Films در سینماهای کشور آمریکا اکران شد و توانست به فروش تقریبی 42.5 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگی فیلم گمشده را تیمور بکمامبتوف، آنیش چگانتی، کونگیو ای، جو هنریکز، سو اوهانیان، ناتالی قصابیان و آدام سیدمن به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از جولیان شرل می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط استیون هولران انجام شده است.


                      برای دانلود فیلم Missing 2023 به این لینک مراجعه کنید



خلاصه داستان : داستان این انیمه سینمایی که از انیمه محبوب One Piece گرفته شده در جزیره‌ای اتفاق می‌افتد که یوتا، خواننده محبوب ، برای اولین بار بطور زنده قصد اجرا دارد. در حالی که کلاه حصیری ها به رهبری لوفی و طرفداران زیادی از سراسر جهان برای لذت بردن از صدای او آمده اند؛ صدایی که تمام دنیا منتظرش بودند در آستانه طنین انداز شدن است داستان با این واقعیت تکان دهنده شروع می شود که او دختر شنکس است…


04


درباره

انیمه وان پیس فیلم: قرمزیک انیمه ژاپنی در سبک فانتزی اکشن-ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۲ تولید شده است. گورو تانیگوچی کارگردان و توئی انیمیشن تهیه‌کننده این اثر هستند. اولین‌بار در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۳۰ آبان ۱۴۰۱) هنگام اکران قسمت دهم انیمه وان پیس بود که درباره انیمه وان پیس فیلم: قرمز صحبت شد. همچنین اولین تریلر و پوستر این انیمه نیز در همین تاریخ منتشر شد. به این ترتیب اولین اکران جهانی انیمه وان پیس فیلم: قرمز، هم‌زمان با بیست‌وپنجمین سالگرد انتشار مانگای وان پیس، در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۵ تیر ۱۴۰۱) انجام شد و سپس در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۲ (۱۵ مرداد ۱۴۰۱) در ژاپن اکران شد.

اوتا، محبوب‌ترین خواننده جهان، کسی است که صدای او نزد همه شناخته شده اما هیچکس از هویت واقعی‌اش اطلاعی ندارد. طرفداران او صدای اوتا را شبیه ترانه‌ای می‌شنوند که انگار از دنیایی دیگر می‌آید و فراتر از تمام شنیده‌هایشان در این سرزمین است. در نهایت اوتا تصیم می‌گیرد که در جزیره الیگا کنسرتی بزرگ برپا کند. در این کنسرت اتفاق بزرگی می‌افتد.

دزدان دریایی برای تماشای این کنسرت به جزیره الیگا می‌آیند و رهبر آن‌ها، لوفی، اوتا را برای اجرای کنسرتش همراهی می‌کند. آن‌ها از هویت واقعی اوتا رونمایی می‌کنند و همین اتفاق باعث می‌شود دزدان دریایی نسبت به اوتا گارد بگیرند چرا که او از لوفی می‌خواهد کارش را رها کند و برای همیشه او را در اجرای کنسرت همراهی کند.

اجرای کنسرت توسط اوتا یک‌جور دعوت به صلح و دوستی است و لوفی ناچار است با شرافت زندگی کند تا مردم پیام دعوت به صلح او را باور کنند. دزدان دریایی سعی در دزدیدن اوتا دارند اما او خودش را از این مهلکه نجات می‌دهد؛ اما محبوبیت و اصرار اوتا برای صلح، او را به خطری بزرگ برای قدرت‌های بزرگ جهانی تبدیل می‌کند. همین چالش‌ها برای شروع یک ماجراجویی هیجان‌انگیز عالی خواهند بود.


                    برای دانلود انیمه سینمایی One Piece Film: Red به این لینک مراجعه کنید



پیشنهاد فیلم آخر هفته (224)

در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با پیشنهاد فیلم آخر هفته (224) مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.

فیلم های مجموعه پیشنهاد فیلم آخر هفته

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x