دسته بندی ها
The Marvels رکورد ضعیف‌ترین افتتاحیه یک فیلم دنیای سینمایی مارول را شکست

فیلم The Marvels به شکل رسمی رکورد ضعیف‌ترین افتتاحیه یک فیلم دنیای سینمایی مارول را به‌نام خودش ثبت کرده است. پس از دریافت نقدهای متوسط و ضعیف از سوی منتقدان، فیلم The Marvels در سه روز اولش تنها ۴۷ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی فروش کرده است. همچنین، جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول توانست به فروش ۶۳.۳ میلیون دلار در ۵۱ بازار دیگر دست پیدا کند و در مجموع فروش آن در سراسر جهان در اولین هفته اکران به ۱۱۰.۳ میلیون دلار برسد.

فیلم The Marvels با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری تولید شده و تاکنون رکورد پایین‌ترین افتتاحیه یک فیلم دنیای سینمایی مارول را به خود اختصاص داده است. این فیلم حتی نسبت به فیلم The Flash با افتتاحیه ۵۵ میلیون دلار و مجموع فروش جهانی ۲۷۰.۶ میلیون دلار، افتتاحیه ضعیف‌تری را تجربه کرده است.

فیلم The Marvels همچنین سینمااسکور B را از تماشاگران دریافت کرده و به سومین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شده که این سینمااسکور را دریافت می‌کند. ۶۱ درصد تماشاگران مرد، ۶۷ درصد سنی بالاتر از ۲۵ سال داشته‌اند و ۴۵ درصد فروش به سینماهای IMAX و دیگر سینماهای با فرمت صفحه‌های بزرگ و اختصاصی تعلق داشته است.

📝