دسته بندی ها
پیکسار به بازسازی انیمیشن Finding Nemo و The Incredibles فکر می‌کند

“استودیو پیکسار در نظر دارد برخی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین آی‌پی های خود را احیا کند. این استودیو در حال آماده‌سازی برای اکران انیمیشن Inside Out 2 است که یکی از موردانتظارترین عناوین خود در چند سال گذشته است. همچنین، آن‌ها برای بازگشت به شکوه دهه ۲۰۰۰ در نظر دارند فیلم‌های جدید یا ریبوت احتمالی برای فرانچایزهای بزرگی مانند “در جستجوی نمو” و “شگفت‌انگیزان” برنامه‌ریزی کنند. این استودیو که کار خود را با اکران انیمیشن داستان اسباب بازی در سال ۱۹۹۵ آغاز کرد و از آن زمان میلیارد ها دلار در گیشه و جوایز بی‌شمار به‌دست آورده است؛ بااین‌‌حال انیمیشن‌های اخیر پیکسار به‌وضوح دچار مشکلات عدیده‌ای چه در باکس آفیس و چه در نظر منتقدان بوده‌اند.

جیم موریس، رئیس پیکسار، در مصاحبه با بلومبرگ فاش کرده که آن‌ها فهرستی از آی‌پی‌های خود تهیه کرده‌اند که به بازسازی‌شان فکر می‌کنند و نامزدهای اصلی برای این کار دو مجموعه Finding Nemo و The Incredibles هستند. این تصمیم در حالی صورت می‌گیرد که موریس قصد دارد بین ایده‌های جدید و دنباله‌ها تعادل برقرار کند؛ او ادامه داده که پیکسار قصد دارد طی هر دو سال، سه انیمیشن منتشر کند که شامل دنباله، اسپین‌آف فرانچایزهای محبوب می‌شود و سایر عنوان‌های مستقل یا زمينه برای فرانچایزهای جدید خواهد بود.

ریبوت انیمیشن‌ها آنچنان امر مرسومی نیست و درحال حاضر مشخص نشده منظور موریس از بازسازی در جستجوی نمو و شگفت‌انگیزان چیست؛ آیا پیکسار قصد دارد آن‌ها را مجددا به‌طور کامل راه‌اندازی کند یا صرفا به‌عنوان سافت ریبوت و پروژه‌های جدید در این مجموعه‌ها، در نظر گرفته می‌شود؟ احتمالا گزینه دوم برای آن‌ها معقول‌تر خواهد بود، زیرا داستان این دو انیمیشن و دنباله‌هایشان به‌گونه‌ای نیستند تا نیاز به ریبوت کامل داشته باشند و خود پیکسار هم صراحتا به راه‌اندازی مجدد آن‌ها اشاره نکرده است و گويا آن‌ها در مرحله تصمیم‌گیری قرار دارند.

آثار سینمایی آینده پیکسار شامل انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ (۱۴ ژوئن ۲۰۲۴) است و همچنین انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۴ (۱۳ ژوئن ۲۰۲۵) و انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۶) اکران خواهند شد.”

📝