دسته بندی ها
پوسترهای فصل دوم سریال خاندان اژدها؛ خون در برابر خون

HBO برای فصل دوم سریال House of the Dragon، با انتشار دو پوستر از آلیسنت های‌تاور و رینیرا تارگرین، به استقبال نبرد پیش رو رفته است. این پوسترها تصاویری از شخصیت‌های آلیسنت های‌تاور با بازی اولیویا کوک و رینیرا تارگرین با بازی اما دارسی را با شعار Blood for Blood و Fire to Fire به تصویر کشیده‌اند. همچنین، HBO وعده داده است که اولین تریلر از فصل جدید سریال را فردا منتشر خواهد کرد.

فصل اول سریال House of the Dragon با مرگ شاه ویسریس به پایان رسید و خاندان تارگرین را با انتخاب جانشین برحق خود از میان شاهزاده اگان و شاهدخت رینیرا به یک هرج‌و‌مرج جدی کشاند. فصل دوم نیز به آغاز نبرد رقص اژدها اشاره دارد که با جمع‌آوری بیشترین متحدان و اژدهایان ممکن از سوی طرفین درگیری برای تضمین پیروزی خود در این جنگ همراه است.

بازیگرانی همچون مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین کارنی، سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین، تام تیلور و ابوبکر سلیم در فصل دوم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین، رایان کندال و جرج آر آر مارتین نیز در ساخت این سریال همکاری دارند.

سریال House of the Dragon براساس رمان Fire Blood جرج آر آر مارتین ساخته شده که دوران اوج و افول خاندان تارگرین را روایت می‌کند. این اتفاقات ۳۰۰ سال قبل از ماجراهای سریال Game of Thrones و ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین رخ داده است.

نخستین فصل سریال خاندان اژدها با بازخوردهای خوب از طرفداران مواجه شد و ۹ نامزدی در مراسم اِمی به‌دست آورد. کیسی بلویز، مدیرعامل شبکه HBO اعلام کرده است که سریال خاندان اژدها در تابستان سال ۲۰۲۴ باز خواهد گشت.

📝