دسته بندی ها
پخش آهنگ تیلور سوئیفت در تریلر جدید انیمیشن Migration

یکی از جوان‌ترین و بزرگترین استودیوهای انیمیشن در هالیوود، استودیوی Illumination است. این استودیو توانسته است با انتشار فیلم‌های موفق و محبوب، جایگاه قابل توجهی در صنعت سینما کسب کند. انیمیشن‌های این استودیو همچون Despicable Me، Minions و The Secret Life of Pets توانسته‌اند علاقه‌مندان به سینما را به خود جذب کنند.

حال استودیو Illumination برای اکران فیلم جدید خود به نام Migration آماده می‌شود. این فیلم از داستان یک خانواده اردک در سفری بزرگ از نیو انگلند به کارائیب روایت می‌کند. در این سفر، خانواده اردک با مشکلات و ماجراهای مختلفی روبرو می‌شود که باعث می‌شود سفر آن‌ها به شهر نیویورک تغییر کند.

تریلر جدید انیمیشن Migration، تصاویر جدیدی از مشکلات و ماجراهای خانواده اردک را نمایش می‌دهد. همچنین، در طول تریلر، آهنگ Out of the Woods از تیلور سوئیفت پخش می‌شود که برای تقویت احساسات و جذابیت فیلم استفاده شده است.

بنجامین رنر، کارگردان معروف و نامزد دریافت جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. او قبلاً به خاطر کارگردانی فیلم Ernest & Celestine نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. همچنین، او کارگردانی انیمیشن The Big Bad Fox and Other Tales را نیز بر عهده داشته است.

انیمیشن Migration در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) منتشر خواهد شد و منتظر مشاهده آن هستیم. این انیمیشن باز هم به نمایش گذاشتن داستان جذاب و ماجراجویی خانواده اردک، توانسته است نظر علاقه‌مندان به انیمیشن را به خود جلب کند.

📝