دسته بندی ها
مرد عنکبوتی 3 یازدهمین فیلم پرفروش

یازدهمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا مرد عنکبوتی 3 شناخته شد

بعد ازگذشت فیلم هایی همچون شیرشاه ،شوالیه تاریکی وRogue One ، فیلم Spider-Man: No Way Home به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا شناخته شد.و در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون نیز اعلام شد که فروش بی نظیر فیلم Spider-Man: No Way Home همچنان ادامه دارد . بتازگی ددلاین در گزارشاتت خود اشاره کرد که فیلم مرد عنکبوتی 3 در روز چهارشنبه ۲۰.۲۱ میلیون دلار و 20.6 میلیون دلار در روز پنج شنبه فروش داشته وپیش بینی شده که مجموع فروش آن د رآمریکای شمالی به 557.192 میلیون دلار افزایش پیدا کند و قابل ذکر است که فروش بین المللی فیلم Spider-Man: No Way Home به ۶۴۴.۹ میلیون دلار رسیده تا مجموع فروش آن به ۱.۲۰۲ میلیارد دلار افزایش پیدا کند و در تاریخ سونی به پرفروش ترین فیلم در گیشه جهانی شناخته شود.در نتیجه فیلم Spider-Man: No Way Home بعد از فیلمایی نظیر Wars Story با ۵۳۲.۱ میلیون دلار فروش، فیلم The Dark Knight با ۵۳۴.۸ میلیون دلار فروش و فیلم The Lion King با ۵۴۳.۶ میلیون دلار فروش ، یازدهمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکای شمالی را به خود اختصاص داد . انتظار میره فروش مرد عنکبوتی 3 مرز 600 میلیون دلاررا رد کند .در این جا سوالی که به ذهن کاربران میرسد این است که رشد صعودی تا چه زمانی قرار است کند شود؟
قابل ذکر است در حال حاضر فیلم Spider-Man 3 به عنوان بیست و یک و نیم فیلم پرفروش تاریخ گیشه جهانی معرفی شده است.و فروش جهانی این فیلم از فیلمایی نظیر Marvel، فیلم آکوامن و فیلم Captain America: Civil War نیزبیشتر شده است .پیش بینی شده فیلم Spider-Man: No Way Home در زمان اکران یکی از 10 فیلم پر فروش تاریخ سینما را به خود اختصاص دهد.
بازیگرانی که در فیلم Spider-Man: No Way Home به ایفای نقش پرداخته اند از قبیل تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، هستنند مثل دو قسمت قبل ، کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی 3 را بر عهده داشته‌اند.

📝