دسته بندی ها
فیلم Matrix 5 ساخته نخواهد شد!

فیلم Matrix 5 ساخته نخواهد شد!

در چندین سال پیش مجموعه سگانه ماتریکس با فیلم The Matrix Revolutions به پایان رسید .اما مدتی بعد این فیلم از شبکه HBO Max و سالن های سینما پخش شد. به هر حال فیلم سینمایی Matrix 4 نقد هایی با نمره متوسطی را از طرف منتقدان دریافت کرد و همچنین با واکنش منفی ازطرف طرفداران قدیمی این فیلم رو برو شده است. اما حالا در جدید ترین اخبار سینما و تلوزیون، بازیگر نئو به این موضوع اعتقاد دارد که قسمت پنجم هرگز ساخته نخواهد شد.
در مصاحبه با امپایر، از کیانو ریوز، بازیگر در نقش نئو در رابطه با ساخت فیلم سینمایی Matrix 5 سوال شد و کیانو ریوز در پاسخ به این سوال گفت فکر نمیکنم هرگز این اتفاق رخ دهد. او در ادامه افزود به عقیده من لانا (واچوفسکی) دیگر رار نیست فیلمی با این عنوان بسازد. لازم به ذکر است که ریوز اعلام کرد اگر در آینده قرار باشد فیلم ماتریکس ساخته شود، او حاضر است در این فیلم حضورپیدا کند و برای بازی در این فیلم هیچ مشکلی ندارد.
هم اکنون این کمپانی برنامه ای برای ساخت ماتریکس وجود ندارد، اما بعد از عملکرد پایین تر از انتظار در فیلم The Matrix Resurrections در گیشه و حتی اگر همه بازیگران و لانا واچوفسکی نیز بخواهند، با این اوضاع کمی بعید است که برادران وارنر با ساخت قسمت دیگری از مجموعه زیبا و خاطره انگیز ماتریکس موافقت کنند. فیلم سینمایی The Matrix Resurrections تا الان 30.9 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 75.1 میلیون در بازار بین المللی و در مجموع 106 میلیون دلار در سراسر دنیا به فروش رسانیده است.
کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس، جسیکا هنویک در نقش باگز، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، نیل پاتریک هریس، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی The Matrix Resurrections نقش آفرینی کرده اند.و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلم نامه قسمت جدید این فیلم را بر عهده داشته است.

📝