دسته بندی ها
سریال مردگان متحرک با تمرکز روی ریک و میشون چه زمانی پخش می‌شود؟

شبکه AMC با پخش تیزر جدیدی از تاریخ شروع ماجراجویی ریک گرایمز در سریال “The Walking Dead: The Ones Who Live” پرده برداشت. این سریال اسپین-آف مردگان متحرک است که روی ماجراهای ریک و میشون تمرکز دارد. طرفداران می‌توانند در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۲ (۲۵ فوریه ۲۰۲۴) منتظر پخش این سریال باشند. تیزر تازه سریال را می‌توانید در کانال یوتیوب مردگان متحرک تماشا کنید.

این سریال داستان دو کاراکتر را به تصویر می‌کشد که در دنیایی تغییر یافته قرار گرفته‌اند. آن‌ها با وجود مسافت و قدرت شکست‌ناپذیر، از یکدیگر دور نگه داشته شده‌اند. ریک و میشون وارد دنیایی می‌شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ علیه زنده‌ها بنا شده است. آیا آن‌ها در مکان و موقعیتی متفاوت می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند؟

این سریال اسپین-آف مردگان متحرک براساس کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است و اندرو لینکلن و دانای گوریرا در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، دیوید آلپرت، جوزف اینکاپررا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ است و اسکات ام. گیمپل به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده این سریال فعالیت داشته است. همچنین دانای گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان این پروژه است.

📝