دسته بندی ها
سریال جدید مردگان متحرک با رکوردشکنی کارش را آغاز کرد

افتتاحیه اپیزود سریال “مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند” با دستیابی به سه میلیون بیننده در سه روز نخست پخش، رکوردشکنی کرد. بر اساس گزارش منتشر شده توسط نیلسن، این سریال بزرگ‌ترین افتتاحیه یک سریال شبکه AMC در ۶ سال گذشته را ثبت کرده است. نخستین قسمت این اسپین-آف در +AMC نیز به پربازدیدترین اپیزود در این سرویس استریم تبدیل شده است.

خلاصه داستان سریال ۶ قسمتی “مردگان متحرک: کسانی که زندگی می‌کنند”، داستان عاشقانه حماسی دو کاراکتر را به تصویر می‌کشد که تحت تأثیر یک دنیای تغییر یافته به تحول پیدا کرده‌اند. آن‌ها وارد دنیایی مبتنی بر جنگ علیه مردگان و سپس جنگ علیه زنده‌ها می‌شوند. آیا در شرایط و مکان‌های مختلف، می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند؟

این سریال اسپین-آف “مردگان متحرک” با بازی اندرو لینکلن و دانای گوریرا، بر اساس کمیک‌های رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل رابرت کرکمن، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، دیوید آلپرت، جوزف اینکاپررا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ بوده‌اند. همچنین، اسکات ام. گیمپل به عنوان شورانر، تهیه‌کننده و نویسنده فعالیت داشته و دانای گوریرا یکی از نویسندگان و خالقان اصلی این پروژه است.

📝