دسته بندی ها
زمان پخش فصل دوم The Walking Dead: Dead City اعلام شد

شبکه AMC با انتشار ویدیو پشت صحنه جدیدی از فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City، توجه همه را به خود جلب کرد. فیلم‌برداری این فصل، که ادامه‌ای از داستان سریال است، در حال انجام است و اخبار جدید آن به تازگی منتشر شده است. هرچند تاریخ دقیق پخش فصل دوم این اسپین-آف هنوز مشخص نیست، اما طرفداران می‌توانند در سال ۲۰۲۵ منتظر بازگشت این سریال باشند. اولین فصل از سریال The Walking Dead: Dead City، که شامل ۶ قسمت بود، در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

این سریال فرعی از مجموعه The Walking Dead است و با بازیگرانی همچون لورن کوهن و جفری دین مورگان، داستان اتحاد غیرمنتظره مگی و نیگان را در زمان آخرالزمان به تصویر می‌کشد. شهری که در حال فروپاشی است و پر از مردگان و افرادی که دنیای نیویورک را به دنیایی از هرج و مرج، خطر و وحشت تبدیل کرده‌اند. بازیگران دیگری همچون گایوس چارلز، ژلیکو ایوانک، لوگان کیم، مهینا ناپلئون، جاناتان هیگین بوتهام و کارینا اورتیز نقش‌های مهمی در این سریال دارند.

اخیراً، بازیگر سابق سریال Sons of Anarchy، کیم کوتس، به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City پیوست و نقش بروگل را بازی خواهد کرد.

📝