دسته بندی ها
رکوردشکنی تاریخی اولین تریلر انیمیشن Inside Out 2 دیزنی و پیکسار

تریلر انیمیشن Inside Out 2 با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شده و در ۲۴ ساعت اول انتشار تماشا شد. این تریلر با بیش از ۱۵۷ میلیون‌بار تماشا رکوردشکنی کرد و بیشترین تماشا روزانه یک تریلر انیمیشن دیزنی یا پیکسار را به دست آورد. این آمار شامل تماشای شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب، ایکس، اینستاگرام، فیسبوک و تیک‌تاک است. این رکورد قبلاً متعلق به انیمیشن Frozen 2 بود که در سال ۲۰۱۹ اکران شده بود. همچنین، تریلر انیمیشن Inside Out 2 توانسته بیش از ۷۸ میلیون‌بار تنها از طریق پلتفرم تیک‌تاک تماشا شود و این نیز یک رکورد دیگر است.

انیمیشن Inside Out 2 با حضور بازیگران معروف مانند امی پولر، فیلیس اسمیت، لویس بلک، تونی هیل، لایزا لاپیرا و مایا هاوک به صداپیشگی پرداخته است. کلسی مان وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. انتشار انیمیشن Inside Out 2 برای تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

انیمیشن Inside Out در سال ۲۰۱۵ به کارگردانی پیت داکتر منتشر شد و بالغ بر ۸۵۸.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد و جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کرد. انیمیشن الیو نیز در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ روانه پرده‌های سینما خواهد شد.

📝