دسته بندی ها
دنی ویلنوو پیش از Dune 3 فیلم مرموز دیگری را خواهد ساخت

دنی ویلنوو اخیرا اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک فیلم معرفی نشده است که احتمالا قبل از فیلم Dune 3 به صحنه خواهد پرداخت. فیلم Dune Part 2 با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شده و در روز اول اکران خود بیش از ۳۲ میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی داشته است. همچنین، این فیلم علمی تخیلی احتمال دارد در هفته اول اکران به نزدیکی ۲۰۰ میلیون دلار فروش در سراسر جهان برسد. طرفداران اکنون منتظر تایید ساخت فیلم Dune 3 هستند.

در مصاحبه‌ای با هالیوودریپورتر، دنی ویلنوو اعلام کرده است که در حال حاضر به چندین پروژه مختلف کار می‌کند. وی به مسئله صبر تیم تولید برای شروع زمان فیلم‌برداری فیلم Dune 3 و افزایش سن بازیگران پاسخ داده و گفته است که نیاز به استراحت دارند تا به فیلمنامه مناسبی دست پیدا کنند. همچنین، وی اعلام کرده که در حال حاضر ۴ پروژه مختلف در دست دارد، از جمله یک پروژه مخفی و پنهان با موضوع زمان که احتمالا فیلم بعدی وی خواهد بود.

ویلنوو پیش از این اعلام کرده بود که فیلم Dune: Messiah آخرین فیلم او در دنیای تل ماسه خواهد بود، اما هنوز به ساخت این فیلم سبز نور نداده است. همچنین، وی اعلام کرده که کریستی ویلسون کرنز، نویسنده آثار معروف، در حال نگارش فیلم Cleopatra است.

به طور جالب، ویلنوو به تازگی اشاره کرده است که فیلم Rama یکی از پروژه‌های آینده او است، که اقتباسی از رمان Rendevous with Rama خواهد بود. نویسنده فیلم Killers of the Flower Moon نیز اعلام کرده است که فیلمنامه یک فیلم فضایی را برای ویلنوو نوشته است. این پروژه ممکن است فیلم بعدی ویلنوو باشد.

📝