دسته بندی ها
تصویر جدید فیلم Superman به مناسبت روز مرد پولادین منتشر شد

جیمز گان، کارگردان فیلم سوپرمن به مناسبت روز این ابرقهرمان تصویر جدیدی از فیلم Superman را منتشر کرده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم سوپرمن از ماه گذشته آغاز شده بود و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. در تصویر منتشر شده، جیمز گان همراه با دیوید کورنسوت و ریچل بروزناهان دیده می‌شوند که هر کدام در حال خواندن یک شماره از کمیک سوپرمن هستند.

این تصویر به مناسبت روز سوپرمن منتشر شده است که اولین کمیک آن در ۱۸ آوریل ۱۹۳۸ منتشر شد. در پیام خود، جیمز گان به ستایش جری سیگل و جو شوستر، خالقان مرد پولادین پرداخته است. در تصویر، دیوید کورنسوت در حال خواندن اولین کمیک سوپرمن به نام Action Comics دیده می‌شود.

فیلم Superman قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) اکران شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه فیلم نگهبانان کهکشان و فیلم The Suicide Squad، به‌همراه رئیس دی سی استودیو، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده دارد. در فیلم Superman بازیگران معروفی همچون دیوید کورنسوت، ریچل بروزناهان، نیکلاس هولت، میلی آلکاک، ناتان فیلیون و سایر بازیگران حضور دارند که به ایفای نقش‌های مختلف خواهند پرداخت.

📝