دسته بندی ها
تصاویر فصل چهارم ویچر؛ لیام همسورث در قامت گرالت

تصاویر جدید از فصل چهارم سریال The Witcher منتشر شده‌اند که لیام همسورث را در نقش گرالت نشان می‌دهند. این تصاویر از محل فیلم‌برداری فصل چهارم سریال The Witcher منتشر شده‌اند و در آن‌ها لیام همسورث در نقش گرالت ریویایی حضور دارد. تصاویر نبرد سلاخ بلاویکن با ویلگه‌فورتز را نیز نشان می‌دهند که با پیروزی گرالت به پایان می‌رسد. همچنین در یک تصویر دیگر، گرالت با زره گرگ سفید دیده می‌شود.

تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Witcher شامل لورن اشمیت هیسریچ، تومک باگینسکی، جارک ساگو، جیسون براون و شان دنیل می‌باشند. لیام همسورث در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالاترا در نقش یِنیفر و جوئی بیتی در نقش جسکیر حضور دارند.

کتاب‌های The Witcher نوشته آندری ساپکوفسکی داستان حماسی از سرنوشت را روایت می‌کنند که در آن گرالت از ریویا به عنوان یک شکارچی هیولا تنها تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم اغلب شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خود نشان می‌دهند. اما وقتی دست تقدیر گرالت را به‌سوی جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده جوان با راز خطرناک سوق می‌دهد، آنها باید با هم راه خود را در قاره‌ای به‌شدت بی‌ثبات پیدا کنند.

📝