دسته بندی ها
تصاویر فصل دوم The Last of Us؛ آغاز ماجراجویی الی

تصاویر جدید از محل فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شده است که یکی از مکان‌های کلیدی بازی‌های مجموعه را نشان می‌دهند. فیلم‌برداری فصل دوم این سریال از اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۴ در شهر ونکوور آغاز شده و تصاویر جدید نشان می‌دهند که الی و دینا سوار بر اسب بیرون داروخانه وستون هستند. این داروخانه یکی از لوکیشن‌های کلیدی The Last of Us است که در نسخه اول و بخش‌های ابتدایی بازی The Last of Us Part 2 دیده شد.

فصل دوم سریال The Last of Us تمام وقایع بازی The Last of Us Part 2 را پوشش نمی‌دهد و داستان دومین نسخه در چند فصل روایت خواهد شد. این فصل تغییراتی نسبت به فصل اول خواهد داشت و هیچ کاراکتری در امان نخواهد بود.

بازیگرانی مانند پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش‌های جول و الی، گابریل لونا در نقش تامی و سایر بازیگران مطرح نقش‌های مختلف در این فصل را بازی خواهند کرد. همچنین، کارگردانان معروفی مانند مارک مایلود، نینا لوپز-کورادو، استیون ویلیامز و کیت هرون در کنار نیل دراکمن و کریگ مازن به هدایت یکی از قسمت‌های این فصل مشغول خواهند بود. اعلام شده است که فصل دوم این سریال هفت قسمت خواهد داشت.

📝