دسته بندی ها
تریلر جدید فیلم A Quiet Place: Day One فرار انسان‌ها از بیگانه‌ها را نشان می‌دهد

پارامونت تریلر جدیدی از فیلم “A Quiet Place: Day One” منتشر کرده است که در آن تلاش انسان‌ها برای بقا را نشان می‌دهد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر تازه‌ای از قسمت جدید فیلم “A Quiet Place” منتشر شده است. پارامونت پیکچرز امروز تریلر جدید فیلم “A Quiet Place: Day One” را منتشر کرد که در طول آن به روز اول حمله بیگانگان باز می‌گردیم که در آن شخصیت‌های فیلم در تلاش برای فرار از دست بیگانه‌ها و به‌دنبال یافتن راهی برای خروج از شهر هستند. در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از تعقیب و گریز هستیم و به‌نظر می‌رسد که طرفداران فیلم “A Quiet Place” یک مکان ساکت را می‌تواند هیجان‌زده کند.

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم “A Quiet Place: Day One” هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید. فیلم “A Quiet Place: Day One” قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. اتفاقات فیلم از شهر نیویورک آغاز می‌شود و تمرکز آن روی و شخصیت سم و اریک خواهد بود.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم “Pig” وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم “A Quiet Place: Day One” براساس ایده‌ و داستانی از جان کرازینسکی را بر عهده دارد. بازیگران اصلی این فیلم شامل لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین، جایمن هانسو، الکس وولف و دنی اوهر هستند.

فیلم “A Quiet Place: Day One” قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر) روی پرده‌های سینما بروید. همچنین فیلم “A Quiet Place 3” در دست ساخت است که این فیلم ترسناک احتمالا در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

📝