دسته بندی ها
تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه Oshi no Ko مشخص شد | انتشار اولین تریلر

استودیو دوجا کوبو با انتشار یک تریلر و پوستر، تاریخ شروع پخش فصل دوم انیمه “Oshi no Ko” را تایید و اعلام کرده است. طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت این انیمه مشخص شده است. استودیو دوجا کوبو به‌تازگی اولین تریلر فصل دوم این انیمه را منتشر کرده که در طول آن، بخشی از اتفاقات این فصل، حضور شخصیت‌های جدید و بازگشت شخصیت‌های فصل اول نشان داده شده است. همچنین مشخص شد که پخش فصل دوم انیمه “Oshi no Ko” از تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

آهنگ تم فصل دوم این انیمه با نام “Fatale” اثر GEMN خواهد بود. همچنین پوستر رسمی فصل دوم منتشر شده است. “Oshi no Ko” اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر آکا آکاساکا و منگو یوکواری است که تاکنون ۱۱ جلد از آن چاپ و منتشر شده است. ادامه دارد. جلد دوازدهم برای انتشار در طول سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. داستان “Oshi no Ko” دنبال می‌کند.

دایکسی هیرماکی وظیفه کارگردانی و جین تاناکا وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارند. صداپیشگان شامل تاکئو اوتسوکا، یومی اوچیاما، کنت ایتو، تومویو تاکایاناگی، مگومی هان، ماناکا ایوامی، ریه تاکاهاشی، هیسائو اگاوا، آیانه ساکورا و دایسوکه اونو می‌باشند.

📝