دسته بندی ها
تاریخ اکران دو فیلم Kraven the Hunter و Karate Kid عقب افتاد

سونی پیکچرز اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم Kraven the Hunter و فیلم Karate Kid با بازی جکی چان تغییر کرده است. ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که فیلم Kraven the Hunter در تاریخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ به روی پرده سینما برود، اما اکنون این تاریخ به ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ تغییر یافته است. همچنین، فیلم Karate Kid که قرار بود در تاریخ ۳۰ می ۲۰۲۵ اکران شود، به تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۴ موکول شده است.

در فیلم Kraven the Hunter، آرون تیلور جانسون، فرد هچینگر، آلساندرو نیوولا، راسل کرو، آریانا دبوس، کریستوفر ابوت و لوی میلر از جمله بازیگران حاضر در فیلم هستند. جی. سی. چاندور به عنوان کارگردان و ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی به عنوان نویسندگان فیلمنامه این فیلم مشغول به کار هستند.

در فیلم Karate Kid، جکی چان، رالف ماکیو، بن وانگ، جاشوا جکسون، سدی استنلی، مینگ-نا ون، آرامیس نایت و وایات اولف از جمله بازیگران حاضر در فیلم هستند. جاناتان انتویستل به عنوان کارگردان و راب لیبر به عنوان نویسنده فیلمنامه این فیلم مشغول به کار هستند.

دلایل دقیق تاخیر در تاریخ اکران این دو فیلم توسط سونی پیکچرز اعلام نشده است، اما منتظر باشید که این شرکت تصمیم به اکران آن‌ها در زمان مناسب‌تر بگیرد.

📝