دسته بندی ها
بلا رمزی برای خط داستانی دینا در فصل ۲ سریال The Last of Us هیجان‌زده است

بلا رمزی، بازیگر سریال The Last of Us، در گفت‌وگو با رسانه کولایدر اعلام کرد که برای فیلم‌برداری فصل دوم این نمایش درام ترسناک هیجان‌زده است و برای بدل‌کاری‌های بیشتر الی آمادگی دارد. او به این موضوع اشاره کرد که صحنه‌های فیزیکی بیشتر و کارهای پُرتنش هیجان‌زده او را به خود جذب کرده است. بازیگر نقش الی در سریال، علاقه‌مند به بدل‌کاری‌هاست و از این کار حس خوبی به دست می‌آید. بلا رمزی همچنین اظهار داشت که منتظر خط داستانی کاراکتر دینا در نسخه دوم بازی The Last of Us Part II استودیو Naughty Dog است.

تولید فصل دوم سریال The Last of Us، پس از پایان اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و اعتصاب انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA)، از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. شبکه HBO نیز امیدوار به پخش این نمایش آخرالزمانی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ است. در فصل دوم سریال، وقایع بازی The Last of Us Part 2 را پوشش خواهد داد.

بازیگرانی همچون پدرو پاسکال، بلا رمزی، آنا تورو، گابریل لونا، روتینا وسلی، مارلی دندریج، نیکو پارکر، نیک آفرمن، ماری بارتلت، استورم رید، لامار جانسون، کیوان وودارد، ملانی لینسکی، جفری پیرس و گراهام گرین از بازیگران فصل اول سریال بودند.

📝