دسته بندی ها
بازیگر نقش سوپرگرل در فیلم Superman: Legacy مشخص شد

بازیگر سریال “House of the Dragon”، میلی آلکاک به عنوان بازیگر سوپرگرل در دنیای سینمایی جدید دی‌سی انتخاب شده است. جیمز گان، در جریان رونمایی از اولین پروژه‌های دنیای سینمایی جدید دی‌سی، ساخت فیلم مختص سوپرگرل با نام “Supergirl: Woman of Tomorrow” را تأیید کرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که جیمز گان در حال گرفتن تست از چند بازیگر برای انتخاب بازیگر سوپرگرل است.

براساس گزارش رسانه The Wrap، میلی آلکاک، امیلیا جونز و مگ دانلی سه گزینه نهایی جیمز گان برای ایفای نقش سوپرگرل بودند. حالا به نظر می‌رسد که جیمز گان گزینه ایده‌آل خود را پیدا کرده است و مذاکرات برای ایفای نقش سوپرگرل با میلی آلکاک آغاز شده است.

میلی آلکاک برای اولین‌بار در فیلم “Superman: Legacy” به کارگردانی جیمز گان این نقش را ایفا می‌کند و سپس در فیلم “Supergirl: Woman of Tomorrow” نقش اصلی را خواهد داشت. جیمز گان همچنین در شبکه اجتماعی تردز، خبر انتخاب میلی آلکاک به‌عنوان بازیگر سوپرگرل را به‌شکل رسمی تأیید کرد. میلی آلکاک نیز در حساب اینستاگرام خود هیجانش نسبت‌به حضور در دنیای دی‌سی را ابراز کرد.

فیلم “Superman: Legacy” در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۴ (۱۱ جولای ۲۰۲۵) اکران خواهد شد و مشخص نیست که فیلم “Supergirl: Woman of Tomorrow” کی منتشر خواهد شد.

📝