دسته بندی ها
بازیگر نقش ابی در فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

سازندگان بازی The Last of Us Part II اعلام کردند که بازیگری به نام کیتلین دیور نقش ابی را در فصل دوم سریال The Last of Us خواهد بازی کرد. این خبر توسط شبکه‌های HBO و Max به صورت رسمی تأیید شده است. ابی، یکی از کاراکترهای کلیدی داستان بازی The Last of Us Part II است که به توصیف سازندگان سریال، یک سرباز ماهر است که دنیا را سیاه و سفید می‌بیند و اتفاقاتی که برای او در پی تلاش برای انتقام‌جویی رخ می‌دهد، دیدگاه‌های وی را به چالش می‌کشاند.

ناتی‌داگ، سازنده بازی The Last of Us، درباره‌ی این خبر و مورد اقتباس قرار گرفتن داستان ابی، اظهار کرده است که آن‌ها نمی‌توانند برای به نمایش درآوردن سفر او در مدیوم تلویزیون صبر کنند.

شورانرهای سریال، نیل دراکمن و کریگ مازن، درباره‌ی انتخاب کیتلین دیور برای نقش ابی گفته‌اند که روش انتخاب بازیگران در فصل دوم، دقیقاً مانند فصل اول بوده و آن‌ها به دنبال بازیگرانی در کلاس جهانی هستند که می‌توانند روح و روان شخصیت‌های سری بازی The Last of Us را در آغوش بکشند.

در نهایت، مهمترین نکته این است که داستان بازی The Last of Us Part 2 حداقل ۲ فصل سریال The Last of Us را تشکیل خواهد داد و احتمال حضور شخصیت ابی با بازیگری کیتلین دیور در فصل ۳ سریال، وجود دارد.

📝