دسته بندی ها
اولین تصاویر سریال لغو شده بازی تاج و تخت شخصیت نائومی واتس را نشان می‌دهد

در نوامبر ۹۸، شبکه HBO تصمیم گرفت تا ساخت اولین سریال پیش درآمد “Game of Thrones” را که تنها قسمت آزمایشی آن تولید شده بود، متوقف و لغو کند. در اخبار جدید سینما و تلویزیون، تصاویر اولین سریال لغو شده این مجموعه منتشر شده است. چهار تصویر از قسمت پایلوت یا آزمایشی این سریال که قرار بود با نام “Blood Moon” منتشر شود ولی در نهایت لغو شد، فاش و منتشر شده است.

در این تصاویر، نائومی واتس حضور دارد و اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست. طبق اطلاعات منتشر شده، در قسمت اول این سریال باید شاهد یک عروسی بین دو خاندان استارک و کسترلی در کسترلی راک باشیم. اس‌جی کلارکسون به عنوان کارگردان قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال “Game of Thrones” مسئول بود و فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن نوشته شده بود.

بازیگرانی مانند نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی و میراندا ریچاردسون در قسمت پایلوت این سریال حضور داشتند و نقش‌های خود را بازی کردند. هنوز دلایل رسمی توقف ساخت این سریال منتشر نشده، اما گفته می‌شود که مراحل پس از تولید این قسمت بسیار طولانی بوده و مشکلات زیادی در پشت صحنه فیلمبرداری سریال در ایرلند شمالی به وجود آمده است.

سریال “Blood Moon” قرار بود به رازهای تاریک و هولناک وستروس و منشا وایت‌ واکرها تا اسرار شرق و داستان استارک‌ها بپردازد. در حال حاضر، سریال “House of the Dragon” اولین سریال “Game of Thrones” است که به مرحله ساخت و پخش رسیده است. فصل اول آن در تابستان ۲۰۲۲ پخش شد و فصل دوم سریال “خاندان اژدها” در تابستان ۲۰۲۴ از شبکه HBO و مکس پخش خواهد شد. همچنین ساخت سریال “A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight” از دنیای “Game of Thrones” هم تایید شده است.

📝