دسته بندی ها
اولین تریلر سریال Fallout ماجراجویی در دنیای پساآخرالزمانی را نشان می‌دهد

در آخرین اخبار سینمایی و تلویزیونی، اولین تریلر سریال فال اوت منتشر شده است. آمازون در جریان CCXP، به وعده خود عمل کرده و در طول پنل خود اولین تیزر تریلر سریال Fallout را منتشر کرد. در این تریلر، با شخصیت‌های اصلی داستان، دنیای سریال، طنز معروف بازی و همچنین موارد بیشتر آشنا می‌شویم. بازیگران اصلی این سریال شامل الا پورنل، والتون گاگینز، کایل مک لاکلن، زلیا مندس جونز، آرون موتن، ساریتا چودری، مایکل امرسون، لزلی اوگامس، مایک دویل و زک چری است. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند.

همچنین جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور داشته‌اند. تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جاناتان نولان و لیزا جوی در سریال این بازی حضور دارند.

پخش سریال Fallout از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ (۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از شبکه آمازون آغاز خواهد شد. بازی Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که تاکنون چندین میلیون نسخه از آن فروخته شده است. اخیرا تاد هاوارد ساخت بازی Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی قرار نیست تا پس از تولید و عرضه بازی The Elder Scrolls VI، تولید و عرضه شود.

📝