catwoman1

بازیگر نقش کت وومن جدید


( )


10/( )

سریال

زوئی کراویتز، بازیگر سریال Big Little Lies، به‌عنوان بازیگر نقش سلینا کایل ملقب به کت وومن در فیلم Batman انتخاب و رسما معرفی گردید. ماه خرداد امسال بود که رابرت پتینسون، بازیگر فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) و فیلم Tenet (تنت)، به‌عنوان بازیگر جدید شوالیه تاریکی در فیلم The Batman (بتمن) انتخاب شد و مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برادران وارنر در حال مذاکره با جفری رایت برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون و جونا هیل برای بازی در نقش پنگوئن یا ریدلر در این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش زن گربه‌ ای در فیلم جدید بتمن رسما انتخاب و معرفی گردید. شرکت برادران وارنر تایید کرد که زوئی کراویتز بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌ های کوچک بزرگ)، به‌ عنوان بازیگر نقش سلینا کایل ملقب به کت وومن  برای فیلم The Batman گزیده شده است.   

دیگر کاندید های نقش کت وومن

 

علاوه‌ بر کروایتز، در گزینه‌های بازی در نقش زن گربه‌ای شاهد حضور بازیگرانی چون زازی بیتز با سابقه بازی در فیلم Joker (جوکر)، ایزا گونزالس با سابقه بازی در فیلم Baby Driver (بیبی درایور)، آلیسیا ویکاندر با سابقه بازی در فیلم The Danish Girl (دختر دانمارکی) که برای آن جایزه اسکار دریافت کرده، آنا د آرماس با سابقه بازی در فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و الا بالینسکا با سابقه بازی در فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی)، نیز هستیم که درنهایت کروایتز برای بازی در این نقش انتخاب گردید.

 پیش از این شاهد حضور کروایتز در فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها) و فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) نیز بودیم و گفته می‌شود که او در دنباله‌های این دو فیلم نیز باز حضور خواهد داشت.  کت وومن

 

دیگر کارهای کراویتز و بازیگران کت وومن 

 

با اینکه کراویتز اکنون نگرانی در رابطه با تداخل مراحل فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌ انگیز) با فیلم The Batman دارد، پیشنهاد بازی در این فیلم را قبول کرد که طبق گفته منابع نزدیک به ورایتی، مراحل فیلم‌برداری فیلم Batman از اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. سریال High Fidelity جدیدترین اثری است که قرار است کراویتز در آن نقش آفرینی کند. پیش از این میشل فایفر در فیلم Batman Returns (بازگشت بتمن)، هلی بری در فیلم Catwoman و ان هتوی در فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد)، نقش شخصیت زن گربه‌ای را بازی کرده اند.

 

تاریخ اکران فیلم The Batman

 

تاریخ اکران فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) می باشد. مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن را عهده دار است. 



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x