سندمن

سندمن وفادار به کمیک بوک


( )


10/( )

سریال

کمیک بوک سندمن مجموعه ای پر افتخار

 

پس از آن‌ که در ماه جولای رسما ساخت و پخش سریال سندمن (The Sandman) از شبکه Netflix تایید شد، روز به روز سطح توقع طرفداران برای ساخته شدن یک اثر مناسب و لایق این شخصیت بالاتر رفت. نیل گیمن، خالق کمیک بوک‌های سندمن، گفته است که تیم سازنده تمامی تلاش خود می کند تا سریال به‌ طور کامل به این کتاب‌ها وفادار باشد و براساس داستان اصلی آن پیش رود. کمیک‌ بوک‌های سندمن (The Sandman) را می‌توان یکی از مهم‌ترین و پرافتخارترین مجموعه‌های صنعت کمیک دانست که تا امروز چندین بار تلاش‌هایی برای تبدیل آن به فیلم و سریال شده، ولی هربار مشکلاتی سر راه تولید این آثار قرار داشته است.

نویسنده‌ی ۵۸ ساله این کمیک‌بوک محبوب، نه‌ تنها از وفادار بودن سریال به کتاب‌های خود اظحار کرد، بلکه اطمینان داده است که خط داستانی سریال هم تا حد بسیار بالایی پیرو داستان اصلی کمیک‌بوک خواهد بود. آلن هاینبرگ، که در نگارش فیلمنامه واندروومن (Wonder Woman)، دیگر محصول دی سی نقش داشته است، شورانر سریال سندمن و همچنین گیمن و دیوید گویر نیز وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارند.  

آغاز اثر سندمن

 

مجموعه کمیک سندمن کار خود را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد و اثری از نیل گیمن، نویسنده مطرح دنیای کمیک بود که توسط شرکت ورتیگو (Vertigo) از زیرمجموعه‌های دی سی منتشر می‌شد. این مجموعه با کیفیت بالای خود طرفداران زیادی به‌دست آورد و سری اصلی آن تا سال ۱۹۹۶ ادامه داشت و به ۷۵ شماره رسید و البته یک شماره مخصوص هم برای آن در آن زمان منتشر گردید.

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x