فصل سوم سریال The Sinner


( )


10/( )

سریال

 

تاریخ پخش فصل سوم The Sinner

 

فصل سوم سریال The Sinner در سال ۲۰۲۰ روی آنتن شبکه USA خواهد رفت و هنوز تاریخ دقیق پخش این فصل اعلام نشده است و احتمالاً به‌ زودی با پخش تریلر رسمی این فصل، تاریخ دقیق نیز مشخص خواهد شد.  

مت بومر در The Sinner

 

مت بومر، بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم The Normal Heart (قلب طبیعی) که بیشتر برای بازی در نقش نگاتیو مَن در سریال Doom Patrol (دووم پاترول) شناخته می‌شود، درکنار بیل پولمن، نقش‌های اصلی فصل سوم سریال The Sinner را بر عهده دارند. بومر قرار است نقش مقابل شخصیت کارآگاه هری آمبروز با بازی بیل پولمن به نام جیمی را بازی کند.

فصل سوم سریال The Sinner با شروع تحقیقات کارآگاه هری آمبروز در مورد یک تصادف ماشین تراژدیک در شهر دورچستر در شمال ایالت نیویورک شروع می‌شود. بومر نقش شخصیتی به نام جیمی را در فصل سوم سریال The Sinner بر عهده دارد که ساکن شرافتمند و قدیمی شهر دورچستر است و انتظار می‌رود که او از آمبروز برای تحقیقات در مورد این حادثه پشتیبانی کند.  

موفقیت فصل های قبلی the sinner

 

فصل اول سریال The Sinner در هشت قسمت تولید و در سال ۲۰۱۷ از شبکه USA منتشر شد که موفقیت این سریال باعث شد تا این شبکه خیلی زود این سریال را برای فصل دوم تمدید کند که فصل دوم این سریال نیز در هشت قسمت تولید و در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن رفت که داستان متفاوتی را روایت کرد. وظیفه ساخت سریال The Sinner بر عهده درک سیمندز می باشد که برای فصل سوم نیز باز خواهد گشت. انتظار می‌رود فصل سوم این سریال نیز در هشت قسمت تولید و پخش شود.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x