Knights

لایو اکشن Knights در راه است


( )


10/( )

سریال

شرکت والت دیزنی در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن و ظاهرا اورجینال می باشد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزنی در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن و ماجراجویی به‌نام Knights (شوالیه‌ها) است که اتفاقات آن در دوران قرون وسطی جریان دارد و متیو اورتون، نویسنده فیلمنامه فیلم Operation Finale، وظیفه نوشتن فیلمنامه این پروژه را بر عهده دارد. اگرچه هنوز نحوه انتشار این فیلم مشخص نشده، اما ددلاین می‌گوید که انتظار می‌رود که فیلم Knights برای انتشار در سینماها در نظر گرفته شود تا اینکه شاهد انتشار آن از سرویس استریم دیزنی پلاس باشیم. همچنین جسیکا ورچو و چاز سالمبیر نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه لایو اکشن حضور خواهند داشت.  

درون مایه داستان فیلم Knights 

 

فیلم Knights داستان یک زن جوان و سرسخت را به تصویر می کشد که به شوالیه‌ها خواهد پیوست تا در ماموریتی برای نابودی یک آرتیفکت که تهدیدی برای جهان است و ممکن است در دست‌ اشخاص اشتباهی بیفتد، شرکت کند.

با اینکه دیزنی طی سال‌های اخیر بیشتر به‌ دنبال بازسازی از انیمیشن‌های کلاسیک خود بوده است، اما به‌نظر می‌رسد که فیلم Knights قرار است یک اثر اورجینال باشد. ورچو در حال حاضر به‌ عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه‌هایی چون فیلم Mulan (مولان)، فیلم Togo (توگو)، فیلم Cruella (کروئلا) با بازی اما استون و فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو)، در حال همکاری با دیزنی می باشد و همچنین پیش از این شاهد حضور سالمبیر به‌ عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) بودیم.  

دیگر اثر باستانی دیزنی 

 

فیلم Knights تنها اثر جدید دیزنی نیست که قرار است در دوران قرون وسطی جریان داشته باشد و در حال حاضر فیلم The Sword in the Stone (شمشیر در سنگ) که بازسازی انیمیشنی به‌ همین نام است، توسط ریدلی اسکات برای دیزنی پلاس در حال ساخت است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Knights در دسترس نیست و اینگونه به‌ نظر می‌رسد که این پروژه هنوز مراحل اولیه تولید را طی می‌کند.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x