BLACK WIDOWE1

رابرت داونی در Black Widow


( )


10/( )

سریال

طبق شایعه‌ای که منتشر شده، امکان دارد در فیلم Black Widow شاهد حضور کوتاه و احتمالا افتخاری رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک باشیم.

زمان اتفاقات Black Widow

مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Black Widow (بلک ویدو) همچنان ادامه دارد که طبق اطلاعات منتشر شده، اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) شروع شود، اما تا به امروز حضور هیچ شخصیت دیگری از اعضای اصلی اونجرز در این فیلم به اطلاع رسانده نشده است.

رابرت داونی جونیور در Black Widow

اما ممکن است شاهد حضور یکی از اعضای اونجرز در فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو باشیم. ددلاین در حاشیه اعلام برندگان مراسم Saturn Awards اشاره کرد که رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش تونی استارک ملقب به آیرون من قرار است در فیلم Black Widow حضور داشته باشد، اما اطلاعات بیشتری را در این رابطه منتشر نشده است. 

بیوه سیاه در نمایشگاه D23

هرچند مشخص نیست این خبر چقدر صحت داشته باشد، اما با توجه به اینکه اتفاقات فیلم Black Widow در گذشته جریان خواهد داشت، حضور داونی جونیور ممکن است یک حضور افتخاری و کوتاه باشد و حتی شاید شخصیت‌های بیشتری نیز در فیلم نقش کوتاهی را ایفا کنند. با این حال، ددلاین ممکن است به اشتباه به حضور رابرت داونی جونیور در فیلم بلک ویدو اشاره کرده باشد و پیش از این نیز شاهد اشتباهات این چنینی از سایت‌ های معتبری مثل ددلاین و ورایتی بودیم و حال باید منتظر واکنش رسمی مارول یا داونی جونیور در این رابطه باشیم. در نمایشگاه D23، شاهد نمایش اولین تریلر فیلم بلک ویدو بودیم که تنها ۴ ثانیه آن فاش و همچنین لباس سفید رنگ ناتاشا رومانوف و اولین پوستر فیلم Black Widow نیز به اشتراک گذاشته شد. 

تاریخ اکران فیلم بیوه سیاه

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

دیگر بازیگران فیلم Black Widow

کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده دارد. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، بازیگر نقش تسک مستر هنوز اعلام نشده است. 

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x