eli

اولین تصویر فیلم ترسناک Eli


( )


10/( )

سریال

سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، اولین تصویر و اولین پوستر رسمی از فیلم ترسناک Eli (الی) به کارگردانی کیران فوی را به اشتراک گذاشت. سرویس استریم نتفلیکس (Netflix)، پوستر فیلم جدید این سرویس که فیلمی ترسناک با عنوان Eli (الی) است را منتشر کرد؛ همچنین نتفلیکس اولین تصویر رسمی این فیلم را که کارگردانی آن را کیران فوی ایرلندی بر عهده دارد منتشر کرد. پوستر را در پایین مشاهده می نمایید:  Eli

بازیگران فیلم Eli

چارلی شات‌ول (بازیگر فیلم All the Money in the World) نقش شخصیت اِلی را ایفا می کند و سدی سینک (بازیگر سریال Stranger Things)، لیلی تیلور (بازیگر فیلم The Conjuring) و کلی رایلی (بازیگر سریال True Detective)، دیگر بازیگران فیلم Eli نتفلیکس می باشند.

خلاصه داستان Eli

داستان فیلم Eli از آنجایی شروع می‌شود که دکتری سعی می‌کند با استفاده از روش‌های درمانی تجربی، یکی از بیماران خود که با بیماری سختی درگیر است را درمان کند، اما ناگهان دکتر می فهمد که خود دچار همان بیماری ترسناک شده است و شخصیت اِلی پس از این ماجرا به این موضوع پی می‌برد که شاید دکتر انگیزه‌های پنهانی دیگری از انجام آزمایش‌ها خود داشته است.  

فیلمنامه فیلم Eli

نگارش فیلمنامه فیلم Eli به‌ صورت مشترک بر عهدهٔ دیوید چیرچیرلیو، یان گلدبرگ و ریچراد نینگ بوده است. جنی هینکی، ترور میسی و جان زائوزیرنی، تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند و ملیندا نیشیوکا، تهیه‌کنندهٔ اجرایی این فیلم می باشند. فیلم Eli در ابتدا قرار بود توسط شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) روی پردهٔ سینما برود که با انصراف این شرکت، سرویس استریم نتفلیکس تصمیم به خرید و پخش آن گرفت. درواقع فیلمنامهٔ دیوید چیرچیرلیو در فهرست سیاه قرار گرفته بود و کارشناسان شانس چندانی برای ساخت فیلم تخمین نزده بودند، اما یان گلدبرگ و ریچراد نینگ این فیلمنامه را از فهرست سیاه درآوردند و بازنویسی کردند و سرانجام مجوز ساخت آن صادر گردید.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x