Mortal Kombat

دیگر بازیگران فیلم Mortal Kombat


( )


10/( )

سریال

در ادامه استخدام بازیگران فیلم Mortal Kombat، برادران وارنر و نیو لاین سینما بازیگر نقش جکس، ملینا و ریدن را نیز انتخاب کردند.

معرفی بازیگران فیلم مورتال کامبت

 Mortal Kombat

ساخت فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) به مرحله استخدام بازیگران این فیلم لایو اکشن رسیده است. لودی لین، بازیگر سریال Black Mirror (آینه سیاه)، برای بازی در نقش لیو کانگ (Liu Kang) به این فیلم ملحق شده است. پیش از این، حضور جو تسلیم، بازیگر فیلم The Raid (یورش)، برای بازی در نقش ساب زیرو (Sub-Zero) در فیلم مورتال کامبت تایید و اعلام شده و هالیوود ریپورتر گزارش داد که مکاد بروکسبرای بازی در نقش جکس (Jax)، تادانابو آسانو با سابقه بازی در فیلم Thor (ثور) برای بازی در نقش ریدن (Raiden) و سیسی استرنجر، بازیگر تازه‌ کار برای بازی در نقش ملینا (Mileena)، از جمله بازیگران دیگری هستند که به‌ جمع بازیگران فیلم Mortal Kombat اضافه شده‌اند. بازیگران فیلم مورتال کامبت

کارگردان فیلم مورتال کامبت

سیمون مک کوید کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی کارگردان قسمت جدید فیلم مورتال کامبت می باشد. اورن اوزیل، گرگ روسو و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را عهده دار هستند. جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، تهیه کنندگی این فیلم را پذیرفته است.

 فیلم براساس سری بازی Mortal Kombat ساخته می شود که یک بازی مبارزه‌ای با گروهی از مبارزان از سراسر جهان است که تاریخ انتشار اولین نسخه آن به سال ۱۹۹۲ بازمی گردد. همچنین جدیدترین قسمت بازی Mortal Kombat 11، امسال منتشر شده است. 

تاریخ انتشار فیلم  Mortal Kombat

زمان انتشار قسمت جدید فیلم Mortal Kombat برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. فیلم رقیب این لایو اکشن در این تاریخ، فیلم Masters of the Universe از کمپانی سونی پیکچرز است. قرار است مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم مورتال کامبت در کشور استرالیا انجام شود.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x