Snake Eyes

بازیگر فیلم Snake Eyes


( )


10/( )
2/5 – (1 امتیاز)
( )

سریال

هنری گولدینگ، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians، در حال مذاکره با شرکت پارامونت پیکچرز جهت نقش‌آفرینی در اولین فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe است. طبق گزارش سایت وِرایتی، هنری گولدینگ، بازیگر انگلیسی-مالزیایی سینمای هالیوود که با نقش‌آفرینی در فیلم درام و کمدی Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خیلی مایه‌دار) معروف شد، در حال مذاکره با شرکت پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) جهت نقش‌آفرینی در اولین فیلم فرعی مجموعه G.I. Joe با عنوان Snake Eyes (چشم ماری) است.  بازیگر فیلم Snake Eyes

نقش آفرینی های هنری گولدینگ

از هنری گولدینگ تاکنون چهار فیلم روی پردهٔ سینما رفته است، فیلم Pisau Cukur (پیسائو چوکار) اولین فیلم وی بود که در مالزی ساخته شد. سپس این بازیگر در فیلم Crazy Rich Asians نقش آفرینی کرد و نقش شخصیت نیک یانگ را ایفا کرد. فیلم سوم وی A Simple Favor (یک لطف ساده) بود که کارگردانی این فیلم را پال فیگ بر عهده داشت و وی در این فیلم با بازیگرانی چون آنا کندریک،بلیک لایولی و اندرو رنلز همبازی بود؛ فیلمی که امتیازات خوبی از منتقدان دریافت کرد و فروشی ۱۰۰ میلیون دلاری در گیشه داشت. آخرین نقش‌آفرینی وی نیز در فیلم Monsoon (فصل مانسون) بود.

اما معروف‌ترین نقش‌آفرینی وی در همان فیلم Crazy Rich Asians جان ام. چو بود که وی در این فیلم بازی خوبی از خود نشان داد و با بازیگرانی چون کنستانس وو، جما چان، آوکافینا، کریس آکینو،لیزا لو، نیکو سانتوس، کن جیونگ و میشل یئو همبازی بود. این فیلم نیز با نظر مثبت منتقدان همراه شد و با بودجهٔ ۳۰ میلیون دلاری، فروش خوب ۲۴۰ میلیون دلاری در گیشه داشت.

حضور شخصیت اسنیک آیز در G.I. Joe

شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو استودیوز (Hasbro Studios) همکاری مشترکی در ساخت این فیلم خواهند داشت. شخصیت Snake Eyes یکی از اکشن فیگورهای اصلی مجموعه G.I. Joe است که برای اولین‌بار در مجموعه اسباب‌بازی‌های G.I. Joe: A Real American Hero که در سال ۱۹۸۲ توسط هاسبرو عرضه شد، معرفی شد. پیش از این در فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra (جی.آی. جو: ظهور کبرا) محصول سال ۲۰۰۹ و فیلم G.I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: تلافی) محصول سال ۲۰۱۳، شاهد حضور شخصیت اسنیک آیز بودیم که ری پارک نقش این شخصیت را در این دو فیلم بازی کرده بود. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم Snake Eyes شاهد استفاده از یک بازیگر متفاوت شرقی دیگر باشیم و احتمالا این فیلم با ریبوت فیلم G.I. Joe ارتباط خواهد داشت.

کارهای ایوان اسپیلیوتوپولوس فیلمنامه نویس

ایوان اسپیلیوتوپولوس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. اسپیلیوتوپولوس بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و فیلم The Huntsman: Winter’s War (شکارچی: جنگ زمستان) شناخته شده و چندی پیش وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bright 2(درخشان ۲) را نیز بر عهده گرفت. چند ماه پیش اعلام شد روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent (سنت‌شکن) در حال انجام مذاکرات نهایی با پارامونت پیکچرز برای قبول و عهده گرفتن کارگردانی فیلم Snake Eyes است و احتمالاً همین کارگردان پروژه را در دست دارد. شونتکه بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون Red (رد)، فیلم R.I.P.D (آر.آی.پی.دی)، فیلم The Divergent Series: Allegiant (مجموعه سنت‌شکن: هم‌پیمان) و فیلم The Divergent Series: Insurgent (مجموعه سنت‌شکن: شورشی) شناخته می‌شود.

تاریخ اکران فیلم Snake Eyes

پیش از این قرار بود این فیلم شرکت پارامونت پیکچرز و و هاسبرو استودیوز در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ماه ۱۳۹۹) اکران شود که این تاریخ تغییر کرد و با تأخیری تقریباً شش ماهه، این فیلم در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x