the hunt

لغو اکران فیلم The Hunt


( )


10/( )

سریال

در پی حوادث تیراندازی اخیر، یونیورسال از لغو اکران فیلم The Hunt با بازی بتی گیلپین، خبر داده است. علت لغو فیلم the hunt

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم The Hunt (شکار) لغو شده است. در پی حوادث تیراندازی اخیر در شهرهای مختلف آمریکا، کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس (Blumhouse) از تصمیم مشترک برای لغو اکران جهانی این فیلم خبر داده‌اند. این در حالی است که مدتی پیش اولین تیزر تریلر و در ادامه تریلر رسمی فیلم The Hunt منتشر شده بود که به نظر می‌رسد خشونت احتمالی بالای فیلم دلیل تصمیم برای لغو اکران این اثر باشد. فیلم The Hunt برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود.

یکی از سخنگوهای یونیورسال در بیانیه اعلام شده گفت:

“در حالی که مدتی پیش یونیورسال پیکچرز تصمیم گرفت تا کمپین تبلیغات فیلم The Hunt را برای بررسی دوباره متوقف کند و پس از بررسی دقیق، استودیو تصمیم گرفته تا برنامه‌های خود برای اکران این فیلم را لغو کند. ما در کنار فیلمسازان خود هستیم و به توزیع فیلم‌ها با همکاری سازندگان جسور و با دید خلاقانه خود برای ساخت فیلم‌هایی با لحن دلهره‌آور، اجتماعی و انتقادی ادامه خواهیم داد، اما ما درک می‌کنیم و می‌فهمیم که اکنون واقعا زمان مناسبی برای اکران این فیلم نیست.”

سرنوشت فیلم 

منابع نزدیک به ورایتی می‌گویند که سازندگان فیلم The Hunt نیز در این تصمیم کنار استودیو هستند. آن‌ها همچنین گفتند که این تصمیم سختی برای شرکت بوده است، اما رهبر استودیو در نهایت مشخص کرد که این فیلم برای انتشار می‌تواند صبر کند. پیش از این، یونیورسال پس از تیراندازی‌های متعدد و مرگبار اخیر، تبلیغات فیلم The Hunt را متوقف کرده بود و حال مشخص نیست که این فیلم سرانجام در سینماها اکران خواهد شد یا در نهایت برای شبکه خانگی یا حتی در سرویس‌های استریم عرضه می‌شود. دیمون لیندلوف و نیک کیوز، نویسندگان و سازندگان سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunt را بر عهده داشته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهده ریگ زوبل، کارگردان فیلم Z for Zachariah، بوده است. 

بتی گیلپین، هیلاری سوانک، جاستین هارتلی، اما رابرتس، ایمی مدیگان و گلن هاوتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Hunt حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x