thor1

کارگردانی فیلم Thor 4


( )


10/( )

سریال

تایکا وایتیتی کارگردانی فیلم Thor 4 را بر عهده گرفت؛ آینده مبهم فیلم Akira

طبق خبرهای منتشر شده، تایکا وایتیتی رسما با مارول استودیو برای کارگردانی فیلم Thor 4 به توافق رسیده است. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو ساخت فیلم (ثور ۴) را در برنامه کار خود دارد و کارگردان آن نیز از هم‌اکنون مشخص شده است. طبق خبرهای منتشر شده، تایکا وایتیتی رسما وظیفه کارگردانی قسمت چهارم فیلم (ثور) را بر عهده گرفته است. وایتیتی پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، محصول سال ۲۰۱۷ را بر عهده داشته بود و علاوه بر کارگردانی، او وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد که قابل انتظار است به‌زودی کار نوشتن آن را آغاز کند. با این حال، قبول کارگردانی فیلم Thor 4 بدون هزینه برای شرکت برادران وارنر نیست و در واقع آینده فیلم (آکیرا) که وایتیتی قرار است کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

سرنوشت فیلم (آکیرا)

فیلم (آکیرا) برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده و حتی وایتیتی گرفتن تست بازیگری از بازیگران در سراسر جهان را آغاز کرده بود تا بازیگر مناسب را پیدا کند، اما تداخل دو پروژه باعث شده که مراحل ساخت یکی از آن‌ها متوقف شود. پیش از این خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه احتمالا مراحل ساخت فیلم (آکیرا) به علت مشکل فیلمنامه عقب خواهد افتاد که حال هالیوود ریپورتر نیز از مشکلات زیاد فیلمنامه فیلم لایو اکشن آکیرا خبر داده و منابع نزدیک از احتمال عقب افتادن اکران این فیلم خبر می‌دهند. هنوز قدم بعدی برادران وارنر برای فیلم (آکیرا) مشخص نیست، اما با وجود مشکلاتی که این پروژه دارد، به نظر می‌رسد که برادران وارنر امیدوار است تا وایتیتی پس از ساخت فیلم Thor 4 بار دیگر وظیفه کارگردانی فیلم (آکیرا) را بر عهده بگیرد که هنوز قسمت جدید فیلم ثور هنوز دارای جدول زمانبندی برای ساخت و اکران نیست.  فیلم Thor: Ragnarok در سال ۲۰۱۷ موفق شد بیش از ۸۵۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که موفقیت این فیلم باعث شد تا بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول امیدوار شوند که مارول استودیو به فکر ادامه ماجراجویی شخصیت ثور با وایتیتی باشد که حتی این کارگردان بارها از داشتن ایده و برنامه برای ساخت فیلم Thor 4 خبر داده بود و حالا به نظر می‌رسد که مارول تصمیم به دنبال کردن این ایده‌ها گرفته است.

فیلم های وایتیتی

کریس همسورث نیز برای نقش آفرینی دوباره در نقش ثور در قسمت چهارم فیلم (ثور) باز خواهد گشت. فیلم JoJo Rabbit (خرگوش جوجو)، فیلم بعدی وایتیتی است که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فیلم Hunt for the Wilderpeople (شکار برای مردم وحشی)، دیگر فیلم‌هایی هستند که وایتیتی کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x