The Witcher Netflix Two Swords Silver

تصویر روچ در سریال ویچر


( )


10/( )

سریال

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تصویر رسمی از روچ، اسب وفادار گرالت با بازی هنری کویل، در سریال The Witcher را منتشر کرده است.

مدتی پیش بود که شبکه نت فلیکس اولین تصاویر رسمی سریال (ویچر) را منتشر کرد که در این تصاویر شاهد گرالت، ینیفر و سیری بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از سریال ویچر منتشر شده که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور روچ هستیم. شبکه Netflix به‌تازگی تصویر جدیدی از این سریال را در صفحه رسمی آن در توییتر منتشر کرده که در این تصویر شخصیت روچ، اسب وفادار گرالت، هستیم که گرالت با بازی هنری کویل، سوار بر اسب خود دیده می‌شود. با این حال، اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که روچ برخلاف نسخه بازی خود قرار نیست چندان باعث دردسر گرالت در سریال (ویچر) شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید: whitcher

هنری کویل نیز با اشاره به حضور پنل سریال (ویچر) در کمیک کان سن دیگو گفت که روچ ارتش مردان، الف‌ها، کوتوله‌ها و حتی دورف‌ها را شکست داده و این بهترین خبر امروز در بدترین روز او (روچ) است. او در ادامه به تمجید از روچ پرداخت که شریک و همکار خیلی خوبی برای گرالت در چنین روزهایی است. قابل انتظار است که در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو 2019 شاهد انتشار اولین تریلر رسمی سریال (ویچر) باشیم. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است. فصل اول سریال ویچر براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

بازیگران سریال

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال (ویچر) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد. 

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x