https blueprint api production.s3.amazonaws.com uploads card image 345352 2360a133 17ab 4934 b48b 9660525cf7eb

وودی هارلسون در فیلم Kate


( )


10/( )

سریال

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن وودی هارلسون به فیلم اکشن Kate با بازی مری الیزابت وینستد، خبر داده است.

اردیبهشت امسال بود که شبکه نت فلیکس از ساخت فیلم اکشن و دلهره آور جدید خود با نام  (کیت) خبر داد که مری الیزابت وینستد قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین بازیگر این فیلم نیز انتخاب و معرفی شده است. شبکه Netflix با وودی هارلسون، بازیگر نامزد دریافت سه جایزه اسکار برای فیلم‌هایی چون فیلم The People vs. Larry Flynt (مردم علیه لری فلینت)، فیلم The Messenger (پیام‌آور) و فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری)، برای حضور در این فیلم اکشن به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. سدریک نیکولاس ترویان، کارگردان فیلم The Huntsman: Winter’s War (شکارچی: جنگ زمستان) وظیفه کارگردانی و عمر آلیم، نویسنده فیلم Extraction (استخراج)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کیت را بر عهده دارند.

mary elizabeth

خلاصه داستان:

فیلم کیت داستان یک زن قاتل به نام کیت را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود مسموم شده و تنها ۲۴ ساعت دیگر می‌تواند زندگی کند و پس از آن خواهد مرد. او باید ازطریق تعقیب و کشتن جنایتکاران در خیابان‌های توکیو قاتل خود را پیش از مرگش پیدا کند و به قتل برساند و از او انتقام بگیرد.

فیلم های هارلسون:

هارلسون طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، فصل اول سریال True Detective (کارآگاه حقیقی)، فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، فیلم Now You See Me (اکنون مرا می‌بینی)، فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز) و فیلم Venom (ونوم) شناخته می‌شود و او امسال در فیلم The Highwaymen (ماموران بزرگراه) با شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود.

همچنین هارلسون امسال در فیلم Zombieland 2: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) و فیلم Midway (میدوی) نیز حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته‌ است. پیش‌بینی می‌شود که فیلم‌برداری و تولید فیلم Kate در طول سال جاری میلادی آغاز شود. نتفلیکس در سال ۲۰۱۷ توانست حق ساخت این فیلم را به دست آورد و حال مراحل پیش تولید ساخت این پروژه را آغاز کرده است. بااین‌حال، هنوز تاریخی برای انتشار فیلم کیت اعلام نشده است و همچنین اطلاعاتی از نقش هارلسون در این فیلم نیز در دسترس نیست.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x