180716 suits katherine heigl

کاترین هیگل در سریال Firefly Lane


( )


10/( )

سریال

کاترین هیگل، بازیگر سریال Grey’s Anatomy، یکی از بازیگران اصلی سریال Firefly Lane (کوچه فایرفلای) سرویس استریم نتفلیکس خواهد بود.  

کاترین هیگل، بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود که طرفداران آثار تلویزیونی وی را با نقش‌آفرینی در سریال Grey’s Anatomy (آناتومی گری) و سریال Suits (دادخواست) به‌خاطر دارند، یکی از نقش‌های اصلی سریال جدید سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) با عنوان کوچه فایرفلای را ایفا خواهد کرد؛ این سریال اقتباسی براساس رمانی با همین عنوان، نوشتهٔ کریستین هانا، خواهد بود.

شخصیت تالی هارت در کوچه فایرفلای

کاترین هیگل در سریال کوچه فایرفلای، نقش شخصیت تالی هارت را ایفا خواهد کرد که این شخصیت چنین توصیف شده که بسیار جذاب، جاه‌طلب و البته زنی بسیار وفادار است. داستان این سریال پیرامون دو شخصیت با نام‌های تالی و کیت روایت خواهد شد که در دوران جوانی، یکدیگر را برای اولین مرتبه ملاقات می‌کنند و دوستانی بسیار نزدیک و جدانشدنی از هم می‌شوند و حدود ۳۰ سال این رابطهٔ «بهترین دوست‌ها» با تمام بالا و پایینی‌ها، موفقیت‌ها و شکست‌ها و افسردگی و دلتنگی و ناامیدی که در هر رابطهٔ دوستانهٔ طولانی‌مدتی وجود دارد، حفظ می‌شود، اما ناگهان خیانتی غیرقابل تصور، رابطهٔ آنان را از بین می‌برد و هر کدام راه زندگی خود را در پیش می‌گیرند و مشخص نیست که آیا دوستی آنان بار دیگر برقرار خواهد شد یا خیر.

کاترین هیگل علاوه‌بر نقش‌آفرینی در سریال Firefly Lane، درکنار استفانی جرمین و لی رز، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه نیز خواهد بود. مگی فردمن دیگر تهیه‌کنندهٔ اجرایی پروژه، فیلمنامهٔ این اثر را نوشته است و شورانر این سریال ۱۰ قسمتی نیز خواهد بود. کریستین هانا، نویسندهٔ رمان «کوچه فایرفلای»، دیگر تهیه‌کنندهٔ اجرایی این پروژه است. دو اثر دیگر این نویسنده با نام‌های The Great Alone (تنهای بزرگ) و The Nightingale (بلبل) نیز در دست ساخت است.

The Great Alone (تنهای بزرگ)

در داستان کتاب «تنهای بزرگ»، یک خانواده تصمیم می‌گیرند که به ایالت آلاسکا، بزرگ‌ترین ایالت کشور آمریکا نقل مکان کنند. آن‌ها تصمیم داشتند که بعد از نقل مکان، کاملاً روی پای خود بایستند و تقریباً به هیچ چیز تکیه نکنند؛ آن‌ها به‌شدت در تلاش برای پیدا کردن صلح، ترمیم و بهبود یافتن و البته آزادی بودند. اما این جنبه خوب و زیبای ماجرا است؛ زمانی‌که زمستان می‌رسد و تاریکی همه‌جا را فرا می‌گیرد، زمانی‌که همه چیز حالت وحشیانه به‌خود می‌گیرد، هیچ کس نیست تا این خانواده را از این وضعیت نجات دهد، جز اینکه خودشان بتوانند فکری به حال خود بکنند.

درست همانند رمان قبلی کریستین هانا یعنی کتاب «بلبل» که توانست در سطح دنیا یکی از پرفروش‌ترین آثار شود و شجاعت نفس‌گیر زنی در جنبش مقاومت فرانسه را در جنگ جهانی دوم به‌تصویر می‌کشد، کتاب «تنهای بزرگ» هم داستان زن کاملاً مستقلی را حکایت می‌کند که در شرایط بسیار بی‌رحمانه و غیرمعمولی زندگی می‌کند. شخصیت اصلی زن داستان نه‌تنها در شرایط سخت حضور دارد، بلکه باید هر روز به‌شدت تلاش کند تا بتواند بیشتر زنده بماند.

فیلم های سینمایی کاترین هیگل

کاترین هیگل در فیلم‌های سینمایی زیادی نیز حضور داشته است که از میان آثار وی می‌توان به Unforgettable (فراموش‌نکردنی)، Jenny’s Wedding (جشن ازدواج جنی)، Life as We Know It (زندگی آن‌طور که می‌شناسیمش)، Valentine (والنتاین) و Side Effects (عوارض جانبی) اشاره کرد. آخرین نقش‌آفرینی این بازیگر مربوط‌به فیلم Unforgettable می‌شود که کارگردانی این فیلم را دنیس دی نوی بر عهده داشت، فیلمی که اصلاً به مذاق منتقدان خوش نیامد و با بودجهٔ ۱۲ میلیون دلاری، فروشی ۱۸ میلیون دلاری در گیشه داشت.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x