mortalkombat firery dragonlogo

ساب زیرو در فیلم Mortal Kombat


( )


10/( )

سریال

کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما بازیگر نقش ساب زیرو در فیلم مورتال کمبت را رسما انتخاب و معرفی کرده‌اند.

عوامل فیلم:

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش ساب زیرو (Sub-Zero) در فیلم مورتال کامبت انتخاب و معرفی شده است. جو تسلیم، بازیگر فیلم The Raid (یورش)، قرار است نقش ساب زیرو را در این فیلم که اقتباسی از یک بازی ویدیویی بسیار محبوب در سبک مبارزه‌ای به همین نام است، بر عهده داشته باشد و او اولین بازیگری است که به این فیلم اضافه شده است. جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، قرار است به‌عنوان تهیه کننده در فیلم مورتال کامبت حضور داشته باشد و سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، احتمالا کارگردانی ریبوت فیلم Mortal Kombat را بر عهده خواهد داشت. اورن اوزیل، گرگ روسو و دیوید کالاهام وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید Mortal Kombat را بر عهده دارند. sub zero

فیلم های قدیمی مورتال کمبت:

پیش از این، فیلم مورتال کمبت به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون، در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت نیو لاین سینما تولید شد و به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم مورتال کامبت: نابودی ،دنباله این فیلم بود که در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، منتشر شد، این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و نیو لاین سینما برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلممورتال کمبت را لغو کرد.

بازی های مورتال کمبت:

اولین قسمت از بازی مورتال کمبت در سال ۱۹۹۲ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۴۹ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است. مدتی پیش بازی مورتال کمبت 11 منتشر شد که این بازی موفق‌ترین فروش در زمان انتشار در بین تمامی نسخه‌ها را تجربه کرده است. ساب زیرو یکی از اولین شخصیت‌های این مجموعه است که قدرت‌های او از یخ تشکیل شده که اسکورپیون (Scorpion) با قدرت آتش، حریف قدیمی این شخصیت در این بازی  است. علاوه بر فیلم The Raid، تسلیم در کارهای دیگری مثل فیلم Fast & Furious 6 (سریع و خشمگین ۶)، فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) و سریال Warrior (مبارز) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. جو تسلیم sub-zero-actor قسمت جدید فیلم Mortal Kombat برای اکران در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x