the cast of the society on netflix 1557414265 view 0

تمدید فصل دوم سریال The Society


( )


10/( )
5/5 – (1 امتیاز)
( )

سریال

زمان تمدید سریال:

ماه اردیبهشت امسال بود که فصل اول سریال The Society (جامعه) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد و با اینکه نقدهای متوسط و مثبتی را دریافت کرده بود، اما به نظر می‌رسد این سریال توانسته نظر کاربران شبکه نتفلیکس را جلب کند. پس از حدود دو ماه انتظار سرانجام شبکه Netflix با انتشار ویدیویی با حضور بازیگران سریال، از تمدید این مجموعه پس از فصل دوم خبر داد. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که این فصل قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید این اثر از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. این سریال به‌عنوان نسخه مدرن شده و امروزی رمان Lord of the Flies (ارباب مگس‌ها) توصیف شده است.

خلاصه داستان:

سریال جامعه داستان گروهی از نوجوانان شهر نیو انگلند را دنبال می‌کند که قصد دارند تا از بالاشهر و محله افراد ثروتمند بازدید کنند، اما پس از بازگشت به شهر خود هیچ ردی از والدین آن‌ها نیست. این نوجوانان آزادی زیادی برای سرگرم شدن و انجام هرکاری پیدا می‌کنند، اما خطر در کمین آن‌ها است. زمانی که آن‌ها کشف می‌کنند چه اتفاقی رخ داده و اینکه چگونه به خانه بازگردند، باید با یکدیگر متحد شوند تا زنده از این محل خارج شوند و به خانه خود بازگردند.

بازیگران:

کاترین نیوتون، گیدیون آدلون، شان بردی، الکس فیتزالون، ریچل کلر، ناتاشا لیو بوردیزو، اولیویا دژان، کریستین فروسث، خوزه جولیان، الکساندر مک نیکول، گریس ویکتوریا کاکس، ژاک کالیمان و توبی والاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول این سریال حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر کایسر که وظیفه ساخت فصل اول سریال را بر عهده داشت، برای ساخت فصل دوم نیز باز خواهد گشت. همچنین او به‌ همراه مارک وب به‌عنوان تهیه کننده نیز در این سریال حضور دارد.    



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x