Joker Movie Trailer 2019

فیلم جوکر اقتباسی از کتاب‌های کمیک نخواهد بود


( )


10/( )

سریال

تاد فیلیپس، کارگردان فیلم Joker در مصاحبه با امپایر گفت که این فیلم براساس هیچ کتاب کمیکی ساخته نشده است.

روز گذشته بود که مجله امپایر اعلام کرد که فیلم Joker (جوکر) تصویر روی جلد شماره ماه آگوست این مجله است و دو تصویر روی جلد نیز از این شماره منتشر شده که در آن واکین فینیکس، بازیگر نقش آرتور فلک و جوکر دیده می‌شود.حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر و اطلاعات جدیدی از فیلم جوکر منتشر شده است. در مصاحبه با مجلهامپایر، تاد فیلیپس، کارگردان این فیلم گفت فیلم Joker قرار نیست در مجموع دنباله روی کتاب‌های کمیک باشد و این شخصیت براساس ایده آن‌ها در فیلم به تصویر کشیده شده است. فیلیپس به امپایر گفت:

ما به هیچ بخش و نکته‌ای از کتاب‌های کمیک توجه نکرده‌ایم و دنباله‌روی آن‌ها نبودیم که این نکته‌ای است که مردم را عصبانی خواهد کرد.
فیلیپس در ادامه گفت که جوکر در این فیلم در واقع نسخه مورد نظر آن‌ها است و فیلم Joker در واقع قرار نیست ریشه و گذشته این شخصیت را به تصویر بکشد.

صحبت‌های فیلیپس ممکن است بسیاری از طرفداران را ناامید کند و احساس شود که سازندگان فیلم به دنبال استفاده از نام جوکر برای موفقیت این فیلم در گیشه بودند و این مصاحبه شاید در مجموع نشانه خوبی نباشد، اما در مورد جوکر ممکن است تغییری مناسب باشد و نتیجه نهایی فیلم بسیاری را راضی کند.

همچنین امپایر تصویر جدیدی از فیلم Joker را نیز منتشر کرده که در این تصویر آرتور فلک در حال رنگ کردن صورت خود برای تبدیل شدن به دلقک است که به نظر می‌رسد بسیار خشمگین و ناراحت نیز است 

شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

joker1

فروردین ماه امسال بود که کمپانی برادران وارنر و DC (دی سی) اولین تیزر تریلر فیلم Joker را منتشر کردند. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک (جوکر)، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Joker برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x