laggayw14wguuwgllhuc

تریلر رسمی فیلم Maleficent: Mistress of Evil


( )


10/( )

سریال

والت دیزنی امروز تریلر جدیدی از فیلم Maleficent: Mistress of Evil منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات آن هستیم.
اردیبهشت امسال بود که کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر رسمی فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) را منتشر کرد که در این تریلر کوتاه شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن و مورد انتظار پاییز امسال بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت 2) منتشر شده که در واقع اولین تریلر رسمی این فیلم نیز به حساب می‌آید. در تریلر فیلم Mistress of Evil پرنسس اورورا به دنبال ازدواج با شاهزاده فیلیپ است، اما مالیفیسنت با این موضوع موافق نیست. با این حال، او تصمیم می‌گیرد که جشن عروسی را خراب کند و بدین ترتیب او مورد هدف نیروهای سلطنتی قرار خواهد گرفت. مالیفیسنت در پایان تریلر به‌شدت زخمی می‌شود و در آب سقوط می‌کند، اما او در پایان متوجه می‌شود که تنها نیست و موجوداتی مثل او نیز در این دنیا حضور دارند.

عوامل فیلم Maleficent

اتفاقات فیلم Maleficent: Mistress of Evil چند سال پس از حوادث فیلم Maleficent (مالیفیسنت) آغاز خواهد شد که این فیلم همچنان به بررسی رابطه پیچیده بین پری شاخدار و ملکه جدید خواهد پرداخت که اکنون نیاز به اتحاد جدیدی برای مواجهه و مبارزه با دشمنان جدید و محافظت از گیاهان و موجودات جادویی که در آن ساکن هستند، دارند. آنجلینا جولی، ال فانینگ، میشل فایفر، اد اسکرین، چویتل اجیوفور، جن مورای، دیوید گیسی، هری دکینسون، سم رایلی، جودی شکونی، وارویک دیویس، جان کارو، ایملدا استنتون، جونو تیمپل، لسلی منویل و رابرت لیندسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Maleficent: Mistress of Evil حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکران فیلم Maleficent

فیلم Maleficent: Mistress of Evil برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Bandidas (باندیداس) و فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند)، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Maleficent را بر عهده داشته است.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x