سریال
با سی و یکمین قسمت از مجموعه پیشنهادی فیلم DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars میپردازیم و آنها را به شما عزیزان معرفی میکنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آنها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی میشوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما میپردازیم، همراه ما باشید.
The Birds آلفرد هیچکاک بزرگ، احتمالا برای بسیاری از سینماروها بیشتر از هر چیز دیگر، با آن تعلیق ویژه و عجیب برخی از بهترین فیلمهایش شناخته میشود. تعلیقهایی که خلقت صحیحشان نشان میدهد در دنیای هنر هفتم، اضطراب و استرس نه لزوما به کمک موجوداتی عجیبوغریب یا به وجود آوردن شرایطی مطلقا ناشناخته، بلکه با به کارگیری داستانگویی هوشمندانه، پا به وجود تماشاگر میگذارند. این یعنی هیچکاک در انواع و اقسام فیلمهایش ثابت کرده است برای تسخیر احساسات مخاطب نسبت به اثری دلهرهآور، مهمتر از ماهیت تهدیدِ قرارگرفته در مرکز قصه، چگونگی تصویرسازی از آن تهدید است. طوری که گاهی عدهای کلاغ تبدیل به ترسناکترین موجودات دنیا برای مخاطب میشوند و گاهی، مواجهه با هشتپایی غولپیکر و دنداندرشت، نه آورندهی تعلیق که صرفا خالق تمپو و شاید هیجان است. «پرندگان» محصول سال ۱۹۶۳ میلادی، به زنی میپردازد که برحسب اتفاقات پیشآمده، قدم به شهر و خانهی مردی کموبیش غریبه میگذارد. شهری که در طی روز، ناگهان تکتک پرندگانش رفتارهایی عجیب را از خود نشان میدهند و از بیآزارترین تا خطرناکترینهایشان، سراغ حمله به سمت انسانها تا سر حد کشتنشان میروند. ماهیت حمله، بهصورت کامل برای مخاطبان غیر قابل درک است اما بزرگی تهدید به وجود آمده در پس آغاز آن، شدیدا تماشاگر را آزار میدهد. نتیجه هم میشود قرار گرفتن انسانهای گوناگون در موقعیتهای مختلف که تمامیشان بارها و بارها، منجر به حملهی پرندگانی شناختهشده و ناشناخته به آنها میشود. این وسط، جالبترین نکته شاید /form>
The Birds آلفرد هیچکاک بزرگ، احتمالا برای بسیاری از سینماروها بیشتر از هر چیز دیگر، با آن تعلیق ویژه و عجیب برخی از بهترین فیلمهایش شناخته میشود. تعلیقهایی که خلقت صحیحشان نشان میدهد در دنیای هنر هفتم، اضطراب و استرس نه لزوما به کمک موجوداتی عجیبوغریب یا به وجود آوردن شرایطی مطلقا ناشناخته، بلکه با به کارگیری داستانگویی هوشمندانه، پا به وجود تماشاگر میگذارند. این یعنی هیچکاک در انواع و اقسام فیلمهایش ثابت کرده است برای تسخیر احساسات مخاطب نسبت به اثری دلهرهآور، مهمتر از ماهیت تهدیدِ قرارگرفته در مرکز قصه، چگونگی تصویرسازی از آن تهدید است. طوری که گاهی عدهای کلاغ تبدیل به ترسناکترین موجودات دنیا برای مخاطب میشوند و گاهی، مواجهه با هشتپایی غولپیکر و دنداندرشت، نه آورندهی تعلیق که صرفا خالق تمپو و شاید هیجان است. «پرندگان» محصول سال ۱۹۶۳ میلادی، به زنی میپردازد که برحسب اتفاقات پیشآمده، قدم به شهر و خانهی مردی کموبیش غریبه میگذارد. شهری که در طی روز، ناگهان تکتک پرندگانش رفتارهایی عجیب را از خود نشان میدهند و از بیآزارترین تا خطرناکترینهایشان، سراغ حمله به سمت انسانها تا سر حد کشتنشان میروند. ماهیت حمله، بهصورت کامل برای مخاطبان غیر قابل درک است اما بزرگی تهدید به وجود آمده در پس آغاز آن، شدیدا تماشاگر را آزار میدهد. نتیجه هم میشود قرار گرفتن انسانهای گوناگون در موقعیتهای مختلف که تمامیشان بارها و بارها، منجر به حملهی پرندگانی شناختهشده و ناشناخته به آنها میشود. این وسط، جالبترین نکته شاید /form>
دیدگاه ها