جرج آر آر مارتین

نویسنده کتاب Game of Thrones قصد دارد ششمین کتاب این مجموعه را تا سال آینده منتشر کند


( )


10/( )

سریال

جرج آر آر مارتین در تلاش است هرچه زودتر کار روی کتاب بادهای زمستان را به پایان برساند و علاقمندان را بیشتر از این منتظر ادامه داستان نگذارد. بالاخره مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اثر اچ بی او (HBO) به پایان راه خود رسید، ولی طرفداران آثار جرج آر آر مارتین هنوز هم منتظر انتشار دو کتاب دیگر از مجموعه ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) هستند. مارتین به‌تازگی در مورد کتاب ششم صحبت‌هایی کرده است که شاید بتواند خوانندگان این مجموعه را کمی امیدوار کند. ماجرا از جایی شروع شد که شرکت هواپیمایی «ایر نیوزیلند» با انتشار ویدیوی کوتاهی از مارتین دعوت کرد با هواپیماهای این شرکت، سفر رایگانی به نیوزیلند داشته باشد و در محیط زیبا و آرام این منطقه روی ادامه نگارش کتاب بعدی خود کار کند؛ یعنی ششمین جلد از مجموعه ترانه یخ و آتش که با عنوان بادهای زمستان (The Winds of Winter) شناخته می‌شود و هنوز هم تاریخ انتشار مشخصی ندارد. مارتین در بلاگ خود این پیشنهاد را وسوسه‌انگیز دانست و گفت: من همین‌طوری هم عاشق نیوزیلند هستم و نیازی نیست برای متقاعد کردن من به سفر به نیوزیلند تلاش زیادی کنید. ترس من از سفر به نیوزیلند این است که زیبایی‌های آنجا تمرکزم را برای کار روی کتاب به هم بریزد و شاید بهتر باشد فعلاً همین‌جا در وستروس خودم بمانم و روی کتاب کار کنم.
او در بخشی دیگر از صحبت‌های خود هم با تشکر از شرکت ایر نیوزیلند، از آن‌ها می‌خواهد این پیشنهاد را به سایر نویسندگان هم بدهند: از لطف شما ممنونم، ولی من به حد کافی پول دارم که بتوانم خودم به نیوزیلند سفر کنم. اما بد نیست شما این پیشنهاد را به سایر نویسندگان هم بدهید و از آن‌ها بخواهید با حضور در محیط زیبای نیوزیلند، خلاقیت‌های خود را شکوفا کنند.
بد نیست بدانید که مارتین سال آینده برای شرکت در همایش جهانی آثار علمی تخیلی (World Science Fiction Convention) که در ماه جولای سال ۲۰۲۰ (مرداد ۹۹) در شهر ولینگتون پایتخت نیوزیلند برگزار می‌شود، به این کشور سفر خواهد کرد و قرار است در مراسم اهدای جوایز هوگو (Hugo Awards) سخنرانی کند (جایزه هوگو جزو معتبرترین جوایز در زمینه آثار علمی تخیلی است). مارتین در ادامه به تلاش خود برای انتشار کتاب بادهای زمستان تا آن زمان اشاره می‌کند و به شوخی می‌گوید: اگر در آن زمان و هنگام رسیدن به نیوزیلند برای همایش Worldcon کتاب بادهای زمستان را همراه خود نداشته باشم، این حق را دارید که من را درون کلبه‌ای کوچک در جزیره سفید زندانی کنید و تا وقتی که کار روی کتاب را تمام نکرده‌ام، محکوم به ماندن در این کلبه و تماشای دریاچه اسید سولفوریک آنجا خواهم بود؛ البته تا زمانی که شرایط محیط و گازهای سمی آن منطقه باعث خراب شدن واژه‌پرداز داس قدیمی من نشوند.
جزیره سفید، جزیره‌ای آتشفشانی واقع در نیوزیلند است که دریاچه‌ اسید سولفوریک معروفی دارد. اشاره مارتین به واژه‌پرداز داس هم به نحوه داستان‌نویسی او برمی‌گردد؛ موضوعی که چند سال قبل توسط این نویسنده مطرح شد و او اعلام کرد هنوز هم با وجود همه پیشرفت‌ها در زمینه کامپیوتر، داستان‌های خود را با واژه‌پرداز WordStar 4 در سیستم عامل داس می‌نویسد. بادهای زمستان در حالی ششمین جلد از مجموعه ترانه یخ و آتش محسوب می‌شود که حدود هشت سال از انتشار جلد پنجم یعنی رقصی با اژدهایان (A Dance with Dragons) می‌گذرد که تنها چند ماه بعد از شروع پخش سریال بازی تاج و تخت منتشر شده بود.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x