The Nevers

بازیگر سریال Outlander برای ایفای نقش اصلی به سریال The Nevers پیوست


( )


10/( )

سریال

لارا دانلی بازیگر سریال غریبه (Outlander) اخیرا به تیم بازیگری مجموعه جدید جاس ویدون یعنی سریال The Nevers پیوست تا نقش شخصیت اصلی داستان آن را ایفا کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر سریال Outlander (غریبه) یعنی لارا دانلی به جمع بازیگران مجموعه علمی و تخیلی جاس ویدون که برای شبکه HBO ساخته خواهد شد، پیوست تا نقش شخصیت اصلی آن را ایفا کند. لارا دانلی قرار است در سریال The Nevers ایفای نقش کند؛ یک مجموعه درام که داستان یک گروه از زنان دوران ویکتوریایی را حکایت می‌کند. زنان حاضر در این گروه، متوجه وجود توانایی‌های عجیب و غریبی در درون خود می‌شوند. براساس اطلاعاتی که شبکه HBO منتشر کرده، این زنان دشمنان بی‌رحمی دارند و ماموریتی برعهده آن‌ها قرار می‌گیرند که می‌تواند دنیا را تغییر دهد. جاس ویدون که کارگردانی سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون آشام‌ها) و همچنین فیلم The Avengers (انتقام جویان) را برعهده داشت، به همراه یکی دیگر از اعضای مجموعه سریال بافی قاتل خون آشام‌ها، یعنیجین اسپنسون و داگ پتری، نقش نگارش و نویسندگی فیلمنامه این مجموعه را برعهده داشتند. او همچنین نقش شورانر و کارگردان را هم در این پروژه که مستقیم برای تلویزیون تولید می‌شود، خواهد داشت. لارا دانلی قرار است نقش آمالیا ترو را ایفا کند؛ کسی که به‌عنوان یک قهرمان کاملا بی‌پروا و بی‌نظیر در برهه زمانی خود را که از نظر احساسی هم دچار آسیب زیادی شده، ایفا خواهد کرد. او به‌نوعی یک خطر هم برای جامعه ویکتوریایی محسوب می‌شود؛ به طوری که حاضر است برای هدف خود جان دهد و همچنین برای یک نوشیدنی، فرد مقابلش را به قتل برساند. جاس ویدون در مصاحبه اخیر خود درباره دانل اینگونه صحبت کرد: لارا دانلی جذابیت، کاریزما، هوش و دقت بسیار خوبی دارد. او نه‌تنها آمالیا را تسخیر کرده، بلکه این شخصیت را تعریف می‌کند. او خشن و در عین حال بامزه است و من برای ماجراجویی‌ای که در پیش رویم است، به چنین فردی با این مشخصات نیاز دارم.
در سال ۲۰۱۸، بعد از جدال‌های طولانی، بالاخره قرعه به نام HBO افتاد و تصمیم بر این شد که سریال The Nevers در این شبکه روی آنتن برود. می‌توان گفت که این سریال، بعد از چندین سال، اولین مجموعه تلویزیونی‌ای است که جاس ویدون وظیفه شورانری آن را برعهده گرفته است. پیش از آن، سریال Dollhouse از شبکه فاکس بود که تقریبا ۱۰ سال پیش به روی آنتن رفته بود. علاوه‌بر این، ویدون نقش تهیه کنندگی اجرایی را هم در سریال Agents of SHIELD(ماموران شیلد) از شبکه ABC برعهده داشت اما به‌صورت مستقیم با آن در ارتباط نبود. زمانی‌که این پروژه به‌طور قطعی ساختش تایید شد، جاس ویدون در یکی از مصاحبه‌های خود اینگونه اعلام کرد: احتمالا این سریال، یکی از جاه‌طلبانه و بلند پروازانه‌ترین روایت داستانی‌ای باشد که من خلق کرده‌ام.
لارا دانلی چندی پیش به‌عنوان جنی فریزر، خواهر جیمی، در سریال غریبه ایفای نقش کرده است. علاوه‌بر این، او ایفای نقش در سریال The Fall (سقوط) از شبکه BBC Two و همچنین سریال Missing (گمشده) از شبکه ABC را در رزومه کاری خود دارد. لازم به ذکر است که دانلی در فیلم Tolkien (تالکین) هم حضور داشت و به ایفای نقش پرداخته است. سریال The Nevers هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای آغاز پخش خود ندارد.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x