بازی Uncharted

بازیگر نقش نیتن دریک از احتمال ساخت Uncharted 5 سخن گفت


( )


10/( )

سریال

نولان نورث، بازیگر نقش نیتن دریک در سری بازی Uncharted، درباره‌ی احتمال ساخت نسخه‌ی بعدی این سری و اقدامات بعدی استودیو ناتی داگ صحبت کرد. آیا سونی اقدام به ساخت یک بازی جدید از سری Uncharted خواهد کرد؟ در حال حاضر پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ندارد. با اینکه احتمال ساخت این دنباله تقریبا صفر است، اگر روزی قرار باشد این سری محبوب کنسول‌هایPlayStation بازگردد، گمان نمی‌رود که شخصیت نیتن دریک کماکان در آن حضور داشته باشد. دوران نیتن دریک به پایان رسیده است. با وجود تمامی این احتمالات اما هیچوقت نمی‌شود به طور قطع درباره‌ی آینده اظهار نظر کرد. Uncharted یکی از موفق‌ترین سری‌های سونی است که نسخه‌های مختلف آن در طی یک دهه برای کنسول‌های این شرکت منتشر شده‌اند. کم پیش می‌آید چنین سری‌های بزرگی در دنیای بازی‌ها ظهور کنند؛ پس بررسی این نظریه که ممکن است سری Uncharted در آینده ادامه یابد، آنقدرها هم دور از ذهن نیست. اخیرا در مراسم کامیک کان Supanova، خبرگزاری OnlySP گفت‌وگویی با نولان نورث، بازیگر نقش نیتن دریک، انجام داد و همانطور که انتظار می‌رفت، مباحثی درباره‌ی احتمال ساخت بازی Uncharted 5 مطرح شد. نورث در این باره گفت: خیلی از مردم خواهان نسخه‌ی پنجم Uncharted هستند، اما این دفتر دیگر به پایان رسیده است. این مسئله فوق العاده است که مردم هنوز این سری بزرگ را در خاطر دارند. این بازیگر برجسته در ادامه افزود: ما [در ابتدا] نمی‌دانستیم که حتی قرار است نسخه‌ی دومی در کار باشد. من فقط به یاد دارم که برای بازی در قسمت دوم اشتیاق فراوانی داشتم و بعد از پایان آن قسمت، [ناتی داگ] می‌دانست که قرار است نسخه‌ی سوم و چهارمی هم در ادامه ساخته شود.
بعد از اینکه حرف قسمت چهارم به میان آمد، نورث اعتراف کرد که تا آغاز پروسه‌ی ساخت قسمت چهارم، از پایان یافتن دوره‌ی نیتن دریک در این بازی اطلاع نداشته. وی در این باره توضیح داد: تا وقتی که ساخت قسمت چهارم آغاز نشده بود، من مطلع نبودم که قسمت پنجمی در کار نیست. در این مواقع این سوال پیش می‌آید که «خب، بعد از این چه؟»، اما ما قصد نداشتیم که با اقداماتی عجولانه باعث لطمه به کیفیت سری بشویم… پایان دادن به این سری با حسی تلخ و شیرین همراه بود، اما ما به چیزی که خلق کرده‌ایم افتخار می‌کنیم و اگر سونی یا ناتی داگ تصمیم دارند تا این سری را برای همیشه رها کنند، من به این تصمیم احترام می‌گذارم.
استودیو ناتی داگ از گذشته این روند کاری را حفظ کرده که همزمان روی دو سری کار کند. در نسل فعلی و قبلی، این دو سری Uncharted و The Last of Us بودند، اما از آنجا که هنوز مشخص نیست آینده‌ی این دو به کجا ختم می‌شود، تصور این که ناتی داگ این دو سری را با دو سری جدید جایگزین کند کمی دشوار است و این مسئله باعث می‌شود برخی عقیده داشته باشند که Uncharted و TLOU در نسل بعدی ادامه پیدا خواهند کرد. از آنجایی که قرار بود The Last of Us یک بازی تک قسمتی باشد، اما حالا در حال دریافت نسخه‌ی دوم این بازی هستیم، انتظار نمی‌رود که نسخه‌ی سومی برای این سری در کار باشد. در سوی دیگر، با در نظر گرفتن اخبار ساخت اقتباس سینمایی Uncharted با بازی تام هالند، نباید از انتشار خبر احتمالی بازگشت سری Uncharted در دوران کنسول PS5 آنچنان تعجب کرد.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x