Alan Wake

Remedy از پروژه لغو شده Alan Wake 2 و احتمال ساخت قسمت‌های بعدی Control خبر داد


( )


10/( )

سریال

باتوجه‌به صحبت‌های مدیر روابط‌ عمومی استودیو رمدی، این تیم هنوز مالکیت بازی Alan Wake را در اختیار دارد و امید می‌رود که در آینده، سراغ ساخت ادامه‌ی آن و البته بازی Control بروند.

ساخت Alan Wake 2 

هواداران ژانر وحشت به‌خصوص وحشت روان‌کاوانه، به‌احتمال زیاد با بازی Alan Wake آشنایی دارند. دست‌پخت شگفت‌انگیز سم لیک و تیمش در استودیو رمدی طی سال ۲۰۱۰ برای پلتفرم‌های گیمینگ شرکت مایکروسافت عرضه شد و تحسین همه‌گان را درپی داشت؛ یک بازی جذاب که ساخت دنباله‌اش هم تایید شد اما بعد از مدتی، خبردار شدیم که بازی حالا حالاها قرار نیست دومین شماره‌اش را تحویل بازیکنان بدهد چرا که ساخت Alan Wake 2 در نیمه‌ی راه، لغو شده است.

حالا که رویداد PAX East در جریان است و اخبار مختلفی را از گوشه و کنار آن می‌شنویم، در جریان تازه‌ترین اخبار بازی یکی از خبرنگاران VG247 سراغ یکی از اعضای تیم رمدی، یعنی توماس پوها مدیر روابط عمومی استودیو مذکور رفته و با او مصاحبه‌ای کوتاه را ترتیب داده که قسمتی از آن، حول محور بازی Alan Wake 2 می‌چرخد. 

مصاحبه با پوها

در آغاز مصاحبه، صحبت در مسیر بازی «آلن ویک» جلو می‌رود و پوها از قسمت دوم این سری که ساختش لغو شد می‌گوید.

ما تا دو سال پیش مشغول کار کردن روی «آلن ویک 2» بودیم که به نتیجه نرسید و الان هیچ چیزی از قسمت دوم بازی در دست‌مان نیست. پس از لغو شدن ساخت اثر، برای ساخت آثار دیگر بسیج شدیم و حالا هم مشغول کار روی آن‌ها هستیم.
وی در ادامه به مسئله‌ی مالکیت بازی اشاره کرد که خب از صحبت‌هایش، می‌توان کورسوی امیدی را برای ساخته شدن آلن ویک 2 متصور شد.

ما مالکیت بازی را داریم؛ البته که ماجرا به این سادگی‌ها هم نیست ولی بله؛ مالکیت بازی در اختیار استودیو رمدی است.
باتوجه‌به اینکه تابستان امسال، جدیدترین ساخته‌ی استودیو رمدی یعنی بازی Control راهی بازار می‌شود، ادامه‌ی صحبت‌ها در مسیر همین مهم پیگیری شد و پوها درحالی که بازی هنوز منتشر نشده، به امید استودیو سازنده‌، برای کار کردن روی نسخه‌های بعدی آن برای سال‌های آینده اشاره کرد. مدیر روابط عمومی رمدی درباره‌ی این موضوع چنین می‌گوید:

ما با ساخت دنباله برای بازی‌های‌مان هیچ مخالفتی نداریم و بدون شک، کنترل یکی از همین بازی‌ها است که دوست داریم در آینده‌، چیزهای بیشتری از آن ببینیم البته که اولین بازی باید به‌اندازه‌ی کافی، خوب و باکیفیت باشد که بتوان از آن به‌عنوان یک سکوی پرتاب برای شماره‌های بعدی یاد کرد؛ در نتیجه، ما تمام حواس‌مان را برای خلق اثری خوب و باکیفیت، متمرکز کرده‌ایم.

پوها در ادامه چنین می‌گوید:

البته این ما هستیم که بازی را قرار است بسازد و واقعا تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی‌های بیشتری با محوریت «کنترل» بسازیم. ما به این موضوع امید داریم همان‌طور که به ساخت‌ دنباله‌های آلن ویک  امید داشتیم که البته برای آلن ویک اصلا خوب پیش نرفت و امیدواریم که از اتفاقات گذشته، درس گرفته باشیم.
باتوجه‌به صحبت‌های پوها، استودیو رمدی به‌نظر می‌رسد که روی بازی «کنترل» یک حساب ویژه باز کرده است و علاقه‌ی زیادی به ساخت نسخه‌های مختلف آن دارد و صدالبته، اشاره به مالکیت مجموعه‌ی آلن ویک نیز می‌تواند امیدهای ساخته شدن قسمت دوم این سری را بار دیگر زنده کند با اینکه پیش‌تر مشخص شد که ساخت ادامه‌ی این بازی، به‌تایید شرکت مایکروسافت وابسته است.

باید صبر کنیم و ببینیم که با انتشار بازی Control در تاریخ ۲۷ آگست (۳۱ مرداد) برایپی سی، ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4، چه واکنش‌هایی را از بازیکنان و منتقدین می‌گیرد و آینده‌ی بازی‌های استودیو رمدی چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x