مسعود کیمیایی

مسعود کیمیایی از فیلم جدیدش می‌گوید


( )


10/( )

سریال

مسعود کیمیایی، کارگردان سینمای ایران اطلاعات تازه‌ای درباره جدیدترین فیلمش یعنی «خون شد» به اشتراک گذاشت. فیلم سینمایی «خون شد» جدیدترین پروژه مسعود کیمیایی است. این کارگردان سینمای ایران به تازگی در مصاحبه‌ای اطلاعات تازه‌ای درباره پروژه جدیدش به اشتراک گذاشته است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، مسعود کیمیایی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به فیلم «خون شد» از یک پروژه دیگر نیز به شرح زیر سخن گفته است: پروانه ساخت «خون شد» با نام پیشین «عدالت شوم» از چندی پیش صادر شده و تا قبل از نوروز ۹۸ نیز وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد. البته همچنان پیگیر ساخت فیلم مورد علاقه‌ام با نام «تبعید سایه‌ها» هستم و در صورتی که بتوانم با سرمایه گذاری برای تولیدش به توافق برسم تولید این فیلم در اولویت خواهد بود؛ در غیر این صورت ابتدا «خون شد» را مقابل دوربین خواهم برد.
مسعود کیمیایی به تازگی درباره سفر جدیدش به روسیه به شرح زیر گفته است: «تبعید سایه ها» فیلم پرهزینه‌ای است و به همین خاطر تأمین سرمایه آن مقداری با مشکل مواجه شده است. چندی پیش برای مذاکره با یک سرمایه گذار سفری نیز به مسکو داشتم و در این سفر از برخی لوکیشن‌ها نیز برای فیلمبرداری بازدید داشتم.
وی درباره فضای فیلم سینمایی «خون شد» چنین گفته است: داستان «خون شد» به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچکس نیز در اتاق‌هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنین این خانه می‌آید و همه چراغ ها را روشن می‌کند.
مسعود کیمیایی همچنین درباره بازیگران و تیم سازنده فیلم جدیدش چنین گفته است: هنوز حضور هیچ یک از بازیگران و عوامل پشت دوربین قطعی نشده است. قصد دارم در این فیلم از برخی از چهره‌های جوان و البته هنرجویان کارگاه آزاد استفاده کنم. در مورد لوکیشن‌ها نیز باید بگویم که بخش عمده فیلمبرداری در تهران و تنها یک سکانس در گچسر مقابل دوربین خواهد رفت.
مسعود کیمیایی از کارگردانان نامدار سینمای ایران است که فیلم‌هایی مانند «قیصر» و «گوزن‌ها» را جلوی دوربین برده است.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x